הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים

פנימה (צילום: מכון ריפמן,ליה גושן,שלמה אריה,יקיר עמוס)
פנימה (צילום: מכון ריפמן,ליה גושן,שלמה אריה,יקיר עמוס)

עם תחילת הלחימה, שרון קדמי גלבוע, קוסמטיקאית מרחובות, לא יכלה לשבת בחיבוק ידיים ויזמה קליניקה נודדת לטיפוח. "חשבתי איך אוכל עם הכישורים שלי לעזור ולתרום מעצמי. העליתי פוסט באינסטגרם ושאלתי אם יש חיילות שרוצות שאגיע אליהן בכדי לטפח אותן בעיצוב גבות". מיד לאחר פרסום הפוסט, שרון קיבלה את פנייתה הראשונה מחיילת בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ. שרון וקולגה נוספת, קוסמטיקאית גם היא, נרתמו למשימה. שם הן הבינו שיש צורך רב בנשות מקצוע ממגוון תחומי טיפוח. 

שרון קיבלה פניה מחיילת בבסיס והבינה שיש צורך וביקוש לטיפוח  (צילום: שרון קדמי גלבוע)
שרון קיבלה פניה מחיילת בבסיס והבינה שיש צורך וביקוש לטיפוח (צילום: שרון קדמי גלבוע)

היוזמה עברה מפה לאוזן ותפסה תאוצה. הצוות הקטן ששרון הקימה הגיע למספר בסיסים, למלונות של משפחות מפונות וגם למטה משפחות החטופים שמתמודדות עם מציאות בלתי נתפסת. "הבנתי שאני צריכה לגייס עוד קוסמטיקאיות למיזם, אז העליתי פוסט נוסף וביקשתי מעדן פינס המהממת לשתף את היוזמה. היא עזרה לי המון בחשיפה וכך גייסתי מעל 150 מתנדבות"

צוותי הקוסמטיקאיות הגיעו לשלל בסיסי מאזור השרון ועד הדרום, למלונות של מפונים בירושלים ובכל אזור המרכז בהם ניתנים שלל טיפולים: עיצוב גבות, מניקור ופדיקור, בעיקר לחיילות הנועלות רוב היום את נעלי הצבא, וטיפולי פנים להרגעה ולהחדרת לחות. 

צוותי הקוסמטיקאיות הגיעו לשלל בסיסי מאזור השרון ועד הדרום (צילום: שרון קדמי גלבוע)
צוותי הקוסמטיקאיות הגיעו לשלל בסיסי מאזור השרון ועד הדרום (צילום: שרון קדמי גלבוע)

"בפעם הראשונה שהגעתי למטה משפחות החטופים, הגיעה אלי בוכה, עצובה עם פנים נפולות אמא של חטוף בעזה. לאחר מספר שכנועים עשינו לה מניקור, עיצוב גבות ועיסוי פנים מרגיע. לאחר כשעה ראינו אישה עם קצת אור בעיניים, יותר רגועה ושיש לה כוח להמשיך. גם לנו זה נתן כוח ורצון להמשיך בעשייה עבורן כל יום מחדש" מספרת שרון. 

שרון מקבלת עשרות פניות ביום, ממלונות המפונים באילת ועד בסיסים בצפון שמבקשים את הגעתן. עקב המצב המורכב חלה ירידה בכמות העבודה בתחום בקליניקות הפרטיות ועד כה הציוד והמוצרים שהשתמשו בהם הגיע מאותן הקליניקות הפרטיות של הקוסמטיקאיות וכעת נדרש מלאי חדש להמשך הטיפולים.

הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים