הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים

פנימה (צילום: מכון ריפמן,ליה גושן,שלמה אריה,יקיר עמוס)
פנימה (צילום: מכון ריפמן,ליה גושן,שלמה אריה,יקיר עמוס)

זאהי לוקח חלק גם במאמצי ההסברה של ישראל לעולם: "אני מתנדב להסביר לעולם בדרך שלי על איך נגררנו למלחמה הזו. צילמתי וערכתי סרטון בשפה האנגלית, בו אני מסביר לעולם על המעשים האכזריים שחמאס ביצע באזרחי המדינה. על מקרי הרצח והחטיפות ובכלל על איך נכפתה עלינו המלחמה הזו. אני רואה בכך את הדרך הייחודית שלי לתרום. אני אמשיך לעשות את כל שביכולתי על מנת לתרום לכך שיהיה לנו כאן טוב יותר. אל תשכחו שביחד ננצח".

זאהי משתתף בתכנית הפיילוט "סנאבל", תכנית מנהיגות ייעודית לעדה הדרוזית. מטרת התכנית היא לאתר, להכשיר ולרשת בני נוער וצעירים מוכשרים מהעדה הדרוזית, מרחבי הגליל והכרמל, שישמשו כעתודה למנהיגות חברתית, ערכית ופורצת דרך, בעזרת מודל העומק הייחודי של קו הזינוק. 

ארוגני נוער רבים פועלים למען המאמץ הלאומי ביוזמות שונות ומגוונות, תוכנית "סנאבל" – קו הזינוק בעדה הדרוזית, מבית שותפויות אדמונד דה רוטשילד ביוזמתה ומיסודה של הפדרציה היהודית של שיקגו, הינה אחת משבע תכניות המנהיגות המופעלות על ידי ארגון שותפויות אדמונד דה-רוטשילד, עמותה הפועלת להקמת עתודת מנהיגות צעירה ומגוונת, בעיקר מהפריפריה החברתית והגאוגרפית, הפועלת לבניית חוסן חברתי כלכלי ולצמצום פערים בחברה הישראלית. 

הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים