הסטודנטים שמשרתים במילואים נותרו כמעט לבדם בין החובה והשליחות בשירות הצבאי לבין צורכיהם האישיים. בעוד משרד החינוך לא מנחה באופן מחייב את המוסדות האקדמיים להתחשב בהם, יש מוסדות שלא מחכים להוראות ודואגים להם פיזית וגם כלכלית, ולא רק אקדמית. עם פרוץ המלחמה הקים המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן קרן סיוע לסטודנטים המשרתים במילואים ובכוחות הביטחון, לנפגעי אירועי 7 באוקטובר ולמשפחות המפונים. 

חבילות רבות נשלחו עד כה לסטודנטים השונים בהתאם לצרכים שלהם, עובדת סוציאלית שמעניקה שירותי תמיכה לנפגעים הועסקה על ידי המרכז, והמרצים בפקולטה לפסיכולוגיה התגייסו למפגשים יזומים עם סטודנטים בנושאים הקשורים בהתמודדות נפשית בזמן מלחמה. 
בין היתר הוקם במכללה גם חמ"ל טלפוני ליצירת קשר יזום עם כלל הסטודנטים, למיפוי הצרכים ולמתן מענה פרטני בכל נושא.

בשבוע שעבר התקיים באשקלון מפגש מרגש, כשצוות של המרכז האקדמי ברמת גן הגיע לבית משפחה בדרום הארץ שבה אם המשפחה נרצחה בפסטיבל "נובה", והעניק לבנה, א' בן ה־8, מחשב נייד, משחקים וצעצועים. אם המשפחה למדה במרכז האקדמי ובעלה סטודנט כיום במרכז. מפגש זה הוא רק אחד משורה של מפגשים שמקיימים בימים אלה נציגי המרכז האקדמי עם סטודנטים ומסייעים ברכישת ציוד. 

במכללה רכשו מכספי הקרן המיוחדת שהוקמה ציוד לסטודנטית משדרות שילדה ימים ספורים לאחר פרוץ המלחמה, ושלחו חבילות שכוללות בין היתר צעצועים וחטיפים לילדיהם של סטודנטים שפונו מבתיהם על רקע הלחימה. בצד הסיוע לסטודנטים שנפגעו מהלחימה, משקיע המרכז ברכישת ציוד גם עבור משרתי המילואים וכוחות הביטחון מקרב תלמידיו. במהלך השבועות האחרונים ביקרו נציגי המרכז האקדמי ברמת גן בשטחי כינוס ובבסיסים בדרום, במרכז ובצפון, כשהם מצוידים בארגזים ובהם ציוד לסטודנטים מהמרכז המשרתים במילואים. 

בין היתר כללו החבילות ביגוד ומוצרי היגיינה וטואלטיקה, תרופות, מזון יבש וחטיפים, ולכל חבילה צורפו גם מכתבים ששלחו בני המשפחה ומכתבים שכתבו ילדי עובדי המרכז, ואלה הוענקו למשרתי המילואים באופן אישי על ידי העובדים. מנכ"לית המרכז האקדמי למשפט ולעסקים אילנה טסלר אומרת ל"מעריב": "המרכז האקדמי הוא בשר מבשרה של החברה הישראלית. סגל המרכז נרתם ונתן מענה פרטני לסטודנטים בתקופה מורכבת זו. נמשיך לעמוד בקשר עם כלל הסטודנטים שלנו, לסייע להם ככל יכולתנו ולתרום את תרומתנו הצנועה למאמץ המלחמתי".