שוטרי תחנת שדרות חנכו היום (שלישי) את משכן המשטרה החדש, אחרי שהמבנה הקודם הוחרב בקרבות מול מחבלי החמאס בשבת השחורה ה-7 באוקטובר, וקיימו ערב הוקרה לשוטרים שלחמו ונפצעו. 

רגעי אימה: ההמונים בעזה ניסו לחסום את מעבר המשוחררות
שבות הביתה: אלו עשר החטופות ששוחררו היום משבי החמאס

מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב אמיר כהן אמר לשוטרים: "בשבת השחורה היו אלה שוטרי משטרת ישראל יחד עם הרבשצים, כיתות הכוננות, אזרחים טובים. שוטרים אמיצים ומצוינים שיצאו מהבתים שלהם, חלקם בבגדי השבת, חמושים באקדח אל מול אויב אכזר ומר. חמוש ב אר פי ג'י, רימונים, קלצ'ים ותחמושת אדירה שכל תחליתם הייתה - להרוג, לרצוח, לשחוט , לאבד צלם אנוש. החבורה שמניתי קודם (השוטרים, כיתות הכוננות) היו הקו האחרון, החומה לפני שאותם מרצחים היו מגיעים לאשדוד, אשקלון, גוש דן, להיכנס למתקנים אסטרטגים של מדינת ישראל". 

עוד הוא הוסיף: "אלפי אזרחים היו בגורל מר ואכזר כמו לצערנו 1,400 האזרחים שנהרגו , חיילי צהל שלחמו עד טיפת הדם האחרונה וגם 58 שוטרים, מג"ב, אנשי ימ"מ, שב"כ שהגנו בגופם ונפלו בקרב של החזית הדרומית. אני יותר מגאה לראות את חבורת השוטרים הפצועים שיושבים פה שאפשר לראות על גופם את סימן המאבק והעמידה האיתנה. אני מאושר לראות אתכם מחלימים - אתם וחברים שלכם קבעתם את ערך הרעות שמדביק את כל החברה הישראלית. אסור שהיא תתפוגג במשטרת ישראל. אני מאחל לעצמי שאמשיך ואהיה ראוי לשוטרים כמוכם".