הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים

פנימה (צילום: מכון ריפמן,ליה גושן,שלמה אריה,יקיר עמוס)
פנימה (צילום: מכון ריפמן,ליה גושן,שלמה אריה,יקיר עמוס)

מאז פרוץ השבת השחורה, עשרות אלפי ישראלים מגוייסים למילואים בגזרות השונות בארץ. הגיוס הכללי של אנשי המילואים תפס את כולם באמצע החיים. הם עזבו את בני משפחותיהם, ביתם וגם עבודתם ונרתמו למשימה למען המולדת.

אחד מלוחמי המילואים שעזב את עבודתו לפני כמעט חודשיים הוא ד"ר רן לוי, מומחה ברפואת ילדים בכפר יונה במכבי שירותי בריאות. רן הוא רופא ילדים אהוב במיוחד שמטפל במאות ילדים בכפר יונה והסביבה. מאז שהוא במילואים, הילדים שמטופלים במרפאתו וקשורים אליו בקשר מיוחד, מתגעגעים ומקווים לשובו בשלום בהקדם.

הסרטון המרגש של המטופלים הקטנים לד"ר רן לוי (צילום :פרטי)

השבוע הם החליטו להכין לו סרטון מחווה מיוחד – עשרות ילדים שמטופלים במרפאה של ד"ר לוי שלחו ברכות ומסרים אוהבים ומתגעגעים בסרטון מרגש שנשלח אליו בסוף השבוע האחרון. אחת האימהות שהפיקו את הסרטון סיפרה: "זה לא מובן מאליו שילדים יתחברו בצורה כל כך חזקה לרופא שלהם. מאז שהתחילה המלחמה הם שואלים עליו, מה שלומו, מתי יחזור איפה הוא נמצא והאם הוא זקוק למשהו. הסרטון הזה היה יוזמה שלהם וזה המעט שבמעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להראות לו כמה אנחנו מעריכים ואוהבים אותו. אנחנו נמשיך לחכות פה, כמה זמן שצריך, עד שיחזור אלינו בשלום".

ד"ר רן לוי התרגש מאוד עד דמעות כשראה את הסרטון ואמר : "כל אחת ואחד מהילדים האלה קרובים לליבי. יש לנו קהילה מדהימה שמעניקה אהבה בחזרה, החיבוק הענק הזה  נותן כוח להמשיך ולהילחם למען המדינה. שנדע ימים של בטחון שקט ושלווה".

הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים