קובי אהל, אביו של החטוף אלון אהל, בן ה-22, שנחטף מהמסיבה ברעים לרצועת עזה, נכח בפגישה עם חברי הקבינט, ושיתף את ״מעריב״ בציפיותיו: ״נפגשנו עם הקבינט שמנהל בפועל את הלחימה והוא האחראי על הוצאת החטופים מהשבי ולהחזרתם הביתה. הפגישה בין משפחות החטופים לחברי הקבינט נועדה כדי שהם ידעו, יזכרו ויבינו שהאחריות העליונה שלהם היא קודם כל, ולפני הכול - לשחרר את כל החטופים  - בכל דרך שלא תהיה״, אומר.  

״הקבינט צריך לשים בראש מעייניו את החזרת החטופים בצורה המהירה ביותר. הבנו מסיפורים של החטופים שחזרו מהשבי והגיעו לפגישה, שכל יום בשבי הוא קריטי, כל יום שהיקרים שלנו שם, הם יכולים להיפגע ממגוון סיבות. בגלל זה אנחנו חוזרים ואומרים שאסור להשאיר אותם שם עוד הרבה זמן. אני יודע שהחזרתם מתבצעת כרגע במקביל ללחימה, אני לא קובע כיצד הצבא יפעל, אך דורשים דבר אחד - לשחרר אותם כמה שיותר מהר, בכל הזדמנות שתהיה״. 

״בינתיים, עד שאלון יחזור, אנו ממשיכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לחזק את עצמנו בתוך המעגל המשפחתי, תוך דרישה ממקבלי ההחלטות לפעול כמה שיותר מהר. כל יום קריטי, אנחנו לא יודעים מה עלול לקרות להם, הם בסכנה מכיוונים שונים. כעת, אני יודע שאלון חי שלם ובריא - ואנחנו רוצים שהוא ישוב אלינו ככה״, מוסיף אביו.

״בסופו של דבר, אני רוצה שיגידו לי ׳אלון פה בישראל, בוא תיקח אותו׳, לא אכפת לי איך יפעלו ומה יחליטו - העיקר שיחזור. אנחנו אופטימיים ועושים הכול על מנת לחזק את הסביבה, ומכינים את עצמנו לחזרתו של אלון״.