קהילת קיבוץ כפר עזה התכנסה הערב (ראשון) בקיבוץ שפיים לרגל הנר הרביעי של חנוכה לאירוע מיוחד למען השבת החטופים לביתם. במהלך האירוע נאמו חן גולדשטיין-אלמוג ובתה אגם, שגרו בכפר עזה ונחטפו לעזה בשבעה באוקטובר. שני ילדים נוספים של חן, גל וטל, נחטפו גם הם וכל הארבעה חזרו לארץ לאחרונה במסגרת עסקת החטופים. בעלה של חן ואב המשפחה, נדב, ובתה הבכורה, ים, נרצחו במהלך השבת השחורה.

חן ואגם אמרו לחברי הקיבוץ: "קהילה יקרה שלנו, אנחנו עוד לא לגמריי מאמינים שחזרנו, עוד לא לגמריי מאמינים שאנחנו כאן. מהשבת הזאת אנחנו נמצאים בתוך איזה תסריט שרחוק מהמציאות ההגיונית, או לפחות מהמציאות ההגיונית שחיינו בה קודם. כפר עזה זה הבית ! ייקח לנו הרבה זמן להבין מה היה פה כשלא היינו ואת כל המאמצים שעשיתם בשביל להחזיר אותנו, לפניי שנבין הכול אנחנו רוצים להגיד לכם תודה ענקית, תודה שהחזרתם אותנו. שהצלחתם בתוך כל האבל והכאב לפעול למעננו".

אפרת שרעבי, מנהלת קהילת כפר עזה אמרה: "קהילת כפר עזה נעצרה ב-7 לאוקטובר. אנחנו לא יכולים לעסוק בשיקום כשחברי הקהילה שלנו שבויים בעזה. אנחנו נזכיר יום יום ושעה שעה שיש להחזיר את הבנים וחברי הקהילה שלנו הביתה יחד עם כל החטופים. לא נוכל להמשיך הכאב גדול הדאגה גדולה המקום שלהם כאן. איתנו. לא נוכל להמשיך בלעדיהם אנחנו קוראים להחזיר אותם הביתה עכשיו עכשיו".