לקראת חג החנוכה החליט ארגון אור שלום, אשר מטפל בילדים ונוער בסיכון שהוצאו מחזקת הוריהם על ידי רשויות הרווחה ובמשפחות אומנה עבורם, להעצים את האור והמוטיבציה הרבה של לוחמי ולוחמות צה"ל הנמצאים בחזית - ולשלוח להם מאות תיקים ייחודיים עם ציוד אישי חיוני.

מעל 1,000 ערכות כבר הועברו לחיילים, ביניהם גם 110 מבוגרי הארגון בסדיר ובמילואים המשרתים כעת בחזית הלחימה. המשוב שהתקבל מהבוגרים על איכות התיק ותכולתו היה מצוין, ולכן החליט הארגון להכפיל את היקף החלוקה במהלך החג לכ־1,000 ערכות נוספות ללוחמים ולוחמות מיחידות השדה והקומנדו השונות. למשימת אריזת הציוד בתיקים התגייסו ילדי וילדות המעונות המשפחתיים של הארגון, כשבכל תיק הקפידו הילדים לצרף ברכה או ציור המביע את הערכתם הגדולה לחיילים ולחיילות ואיחולים לחזרתם בשלום.

התיקים מיועדים ללוחמים הנמצאים בשטח הלחימה, שאין להם גישה למקלחות ולציוד רלוונטי, ולכן הם מכילים בין השאר: טבליות מלחים למניעת התייבשות, תרסיס חיטוי לכפות רגליים, טלק אנטי־בקטריאלי, גליל פלסטר לחבישה, זוג רפידות סיליקון לרגליים, איזולירבנד חבלה, חוטי שפצור ושאקלים, אזיקונים, סכין יפנית, טוש סימון, מברג טסטר ועוד. כל זה לאחר התייעצות עם אחות מוסמכת ועם משרד הבריאות.

את הרעיון יזמה לינדה ברכה, בעלת מותג Go Green, בשיתוף עם מתנאל ליברמן, רס"ן קרבי במיל', ומשפחתו, וכן עם כל קהילת מושב בית יהושע. לינדה שימשה בעברה כיושבת ראש הוועד המנהל של אור שלום, והיום היא נשיאת ידידי אור שלום בארה"ב.

טלי חלף, מנכ"לית אור שלום, מספרת: "ככל שיהיו לנו משאבים כספיים נוספים נוכל להמשיך בחלוקה לפלוגות ולגדודים לוחמים נוספים. אנו מייחלים לחזרתם הביתה של כל לוחמי ולוחמות צה"ל האמיצים, ומתפללים לימים שקטים ובטוחים בישראל".

אור שלום מקדם בימים אלו מהלך לגיוס תרומות עבור רכישת תיקים נוספים לכלל הלוחמים בשטח. בכתובת האינטרנט הבאה ניתן לייעד תרומת תיקים למסגרות לוחמה מסוימות, והערכות יישלחו ישירות לנקודות הכינוס. לתרומות