דובר צה"ל: שלושה חטופים נורו למוות בשוגג ע"י צה"ל ברצועת עזה

דובר צה"ל תא"ל דניאל הדרי מסר אמש כי שלושה חטופים ישראלים נהרגו בשוגג ע"י כוחות צה"ל ברצועה - יותם חיים ז"ל, אלון שמריז ז"ל, וסאמר טלאלקה.

לכתבה המלאה

"אחד החטופים הניף דגל לבן": פרטים חדשים על התקרית הקשה בעזה

בכיר בפיקוד הדרום מסר היום (שבת) פרטים נוספים על תקרית הירי בשלושת החטופים שהתרחשה אמש. בימים האחרונים אין אזרחים באזור הלחימה בשג'עאיה, ובה בעת רוב המחבלים מסתובבים על אזרחי ומנסים לבצע פיגועי משיכה. אתמול בקרבות נהרגו 38 מחבלים, כאשר היו הרבה ניסיונות לפיגועי משיכה - גם כלפי אחד הכוחות שהיה מעורב בתקרית. ברקע ההיתקלויות בימים הקודמים לאירוע - תודרכו הלוחמים בנוגע לתרחיש של פיגועי התאבדות שיכוונו לפגוע בכוחות.

לכתבה המלאה

לילה כואב: אלפים קראו בליל שבת - ״הזמן נגמר, עיסקה עכשיו״ | צפו

משפחות החטופים הגיעו אמש (שישי) להפגנה מול הקריה בתל אביב, זאת לאחר ההודעה בדבר האסון הקשה שאירע ברצועה, במהלכו נורו למוות בשוגג יותם חיים ז״ל, אלון שמריז ז"ל, וסאמר טאללקה. המשפחות הגיעו למקום, בקריאה ל"עסקה עכשיו". במהלך ההפגנה, חסמו המשפחות את צומת קפלן. 

לכתבה המלאה

הפגנה לשחרור החטופים בקרייה (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
הפגנה לשחרור החטופים בקרייה (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

 ראש המוסד נפגש עם ר"מ קטאר: עסקת חטופים חדשה בדרך?

ראש המוסד דדי ברנע, נפגש אתמול (שישי) בלילה עם ראש הממשלה קטארי באוסלו שבנורבגיה, זאת ככל הנראה במטרה להניע עסקת חטופים נוספת - כך על פי דיווח של ברק רביד בוואלה!. מוקדם יותר גלנט קיים דיון בנושא המאמצים להחזרת החטופים בהשתתפות בכירים במערכת הביטחון.

לכתבה המלאה

דדי ברנע ובנימין נתניהו (צילום: חיים צח / לע״מ,חיים גולדברג/פלאש 90)
דדי ברנע ובנימין נתניהו (צילום: חיים צח / לע״מ,חיים גולדברג/פלאש 90)

לאחר שיגר הכטב"מים: חילופי אש כבדים בגבול לבנון

מלחמת חרבות ברזל: לאחר ימים של רגיעה יחסית, הגזרה הצפונית מתלקחת עם מספר אירועים חריגים. חילופי אש מתקיימים בין צה"ל לכוחות חיזבאללה מעבר לגדר. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה, ביניהן מבנים צבאיים, עמדות שיגור ותשתיות טרור. בנוסף, זוהו שני חשודים במרחב שיגור מוכר של חיזבאללה, לוחמי צה"ל תקפו את החשודים.

לכתבה המלאה

תקיפות חיל האוויר הבוקר בדרום לבנון  (צילום: רשתות ערביות)
תקיפות חיל האוויר הבוקר בדרום לבנון (צילום: רשתות ערביות)