קרוביו של רס״ר במילואים דניאל יעקב בן הרוש, בן 31, מאלון, לוחם בגדוד 6551 בעוצבת ׳חצי האש׳ (551), קמו הבוקר (שלישי) לבשורה הכואבת כי יקירם נפל בקרב בצפון רצועת עזה. 

הותר לפרסום: שני חיילי מילואים נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה
"ייצג את הטוב בעם שלנו": הובא למנוחות רס"ל (מיל') לידור יוסף קוראני שנפל בצפון רצועת עזה

 דניאל גדל ברעננה ולפני כשנה עבר ליישוב אלון. הוא הותיר מאחוריו את אשתו ובנם יובל בן השנתיים. הוא עבד כמאמן כושר ופיזיותרפיסט. הוא יובא בהמשך היום למנוחת עולמים, שעת הלוויתו תפורסם בהמשך.

השמדת פסל חמאס בכיכר בסג'עייה (צילום :דובר צה"ל)

מדוברות המועצה האזורית בנימין נמסר: "אנו מודיעים בצער על נפילתו בקרבות הגבורה בעזה של תושב היישוב אלון בבנימין, לוחם המילואים דניאל יעקב בן הרוש הי"ד".

ראש המועצה, ישראל גנץ, ספד ללוחם שנפל: "איבדנו היום תושב, אבא, איש יקר, לוחם למען עמו וארצו. הלב מתרסק על עוד עולם ומלואו שנופל. מותו בחירוף נפש הוא מחיר התקומה שלנו. אנחנו חייבים לו ולחבריו את המשך בניית המדינה והחברה שלנו. אנו מחבקים את משפחתו של דניאל ועוטפים את אשתו הדר ואת הבן יובל בן השנתיים בשעה קשה זו. נמשיך ללוות אותם יחד עם קהילת היישוב אלון". 

פרופ׳ נילי שטיינברג, דיקנית הפקולטה למדעי הספורט והתנועה במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, בה למד, מסרה: "דניאל היה סטודנט סקרן וחכם. ברצינותו ובגישתו החיובית והחייכנית לעולם, השרה אוירה רגועה על כל סובביו. סייע בחפץ לב לחבריו לספסל הלימודים, הן בהתמודדות עם תכני הלימוד והן בהיבטים אישיים. דניאל הרבה לחייך, תוך מחשבה חיובית על העולם שסביבו. תמיד חיפש שלום ואחווה בין כולם. יהי זכרו ברוך".