ח"כ מתן כהנא מ'המחנה הממלכתי' פרסם היום (ראשוI) בחשבון הטוויטר שלו והגיב לירי בשוגג, שמתרחש למרבה הטרגדיה במהלך המלחמה במקרים השונים, לאחר שפגש את אורן ושירה, הוריו של סרן ירין גהלי ז"ל, שנהרג בדרום רצועת עזה.

תשע שנים אחרי: בצה"ל סגרו חשבון עם סמל החמאס בסג'עייה | צפו

כהנא כתב: "'כל מה שאנחנו רוצים זה לחבק את אלה שבטעות ירו בבן שלנו', כך אמרו לי אורן ושירה הוריו של סרן ירין גהלי הי״ד שנהרג בדרום רצועת עזה. ירין, כך סיפרו לי הוריו, נהרג מאש כוחותינו. אין בהם שום כעס על רעיו הגיבורים של בנם, כל מה שהם רוצים זה לחבק אותם לשלוח להם כוח שימשיכו להילחם".

"'כאלה דברים קורים במלחמה ומי שלא נמצא שם לא יכול להבין מה עובר על הלוחמים', הם הוסיפו. כל דבר שעשה ירין בחייו הוא עשה עד הסוף, בין אם בלימודים, בין אם בכדורסל ובין אם בצבא. 'ילד לפי הספר', כמו שמגדירה אותו אימו. בשבת ה-7/10 אבא של ירין הקפיץ אותו חזרה לבסיס. יחד עם כח קטן הוא יצא להלחם בשדרות. לאחר שחיסלו מחבלים רבים הם עברו לקיבוץ ניר עוז שם הצילו ישראלים רבים. ילדה אחת מהן אפילו זיהתה אותו בהמשך ואמרה לו: 'אתה הצלת אותי'".

לסיום, הוסיף: "פגשתי בשבעה את מרים פרץ שלא הפסיקה להתפעל מגבורתם של ירין וחבריו. 'דור מופלא', אמרה מרים וכולם הנהנו. תהי נשמתו של ירין צרורה בצרור החיים".