על רקע המציאות המורכבת במדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר והעלייה בביקושים לחופשות קצרות וקרובות, קולקציית מלונות בראון, בשיתוף חברת התעופה ישראייר, הודיעה על מבצע של חבילות ייחודיות לחופשת שנה אזרחית, הכוללות טיסה ואירוח באחד ממלונות בראון במישורי החום, באיים ובערים ברחבי יוון.

במתחם TLV: יריד הצדקה הגדול ביותר לכבוד הנובי גוד
"giveback": קמפיין הסיוע בהתנדבות למען המפונים מהדרום והצפון

רשת בראון הודיעה עוד כי היא פותחת את מלונותיה בתל אביב, ירושלים ואילת לישראלים שמחפשים פסק זמן מפנק בארץ ומשיקה מבצעים במחירים מיוחדים, בשילוב עם מסעדות שף ומתחמי הספא של הקולקציה.

ברשת ציינו שע"פ הביקושים עולה כי משפחות, זוגות, אנשי כוחות הביטחון  ומשרתי מילואים רבים חשים שהם זקוקים לשינוי אווירה רגעי מהמציאות המורכבת.

לאלו שמחפשים חוויית נופש בחו"ל, אך עדיין רוצים להישאר קרובים לארץ, מלונות בראון מציעים חבילה מיוחדת הכוללת טיסות ומלונות של הרשת ביוון. למי שזקוק לחופשה ישראלית כחול-לבן, קולקציית מלונות בראון הודיעה על חבילות בכ-20 מלונות ברחבי הארץ – בתל אביב, אילת וירושלים.

על רקע המשך הפסקת הטיסות לנמל התעופה בן גוריון על ידי מרבית החברות הזרות, חברות תעופה ישראליות – ישראייר ואל על הודיעו השבוע על תוספת טיסות וקווים לחופשות "התאווררות" בחורף וחופשות משפחתיות וטיולים לקראת פסח וחופשת הקיץ.