עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" קמו אלפי יוזמות אזרחיות וחמ"לים שנועדו לסייע לכל מי שנזקק לכך עקב המצב. באופן טבעי, ככל שחלפו השבועות חזרה גם השגרה, ומרבית המסגרות ההתנדבותיות נאלצו לסיים את פעילותן בהדרגה - אבל הביקוש לא פחת, אפילו להפך.
"חיבוק עוטף", הוא מרכז לוגיסטי רב־ממדים שהוקם בשטח קמפוס המסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשון לציון ומסייע לאלפי משפחות מפונות מהדרום והצפון, מאות גדודי לוחמים בצה"ל וכעת גם לפצועים הנמצאים בשיקום בבתי החולים.

טלי בירון, סמנכ"לית קשרי החוץ של "המסלול האקדמי, המכללה למינהל" ואחת ממובילות המיזם, מספרת: "יצאנו לדרך עם תרומה של מיליון שקל של המכללה, מערך מתנדבים ראשוני ורצון אדיר לסייע. משבוע לשבוע ראינו צמיחה משמעותית בכמות הבקשות לסיוע שמגיעות מרחבי הארץ ובהתאמה גם הגדלנו את מערך המתנדבים שלנו עם למעלה מ־600 אנשים, רובם צעירים מסביבת ראשון לציון, עצמאים, סטודנטים ואנשי סגל של המכללה, העוסקים מבוקר עד ערב בתפעול השוטף של המוקד הטלפוני, משימות האריזה, השינוע ועוד".

 עו"ד ריבה זרגרי, ממקימות המיזם במכללה, מוסיפה: "כשנחשפנו לכמות הגדולה של הפצועים התחלנו לעבוד על ערכות מיוחדות ללוחמי צה"ל שנפצעו בקרב. פנינו לבתי החולים והם ביקשו שנביא ערכות פנאי שיאפשרו לפצועים להעביר את הזמן ולהסיח את הדעת אז יצרנו מארזים שכוללים משחקים כמו שש־בש, טאקי וחוברות סודוקו, לצד שוקולדים ומוצרי טואלטיקה. אי אפשר להסביר את התגובות שקיבלנו מהפצועים, זה באמת שווה הכל".

טלי וריבה מעידות: "כל יום צץ משהו חדש. התחלנו למשל מאיסוף של פריטי ביגוד קיציים למפונים ולוחמים ועברנו לביגוד ואביזרי חורף. בנוסף, מהשיח שלנו עם החיילים גילינו שהרבה יותר אפקטיבי עבורם לקבל מארזים עם מוצרים קטנים, כאלה שאפשר להכניס לכיס ולקחת בקלות, אז עדכנו את כל התכולה של המארזים שלנו למוצרי מיני, מאריזות קטנות של חטיפים ושוקולדים ועד לסבונים קטנים, שמפו ומשחות שיניים".