עיריית ירושלים ממשיכה להציג צמיחה מרשימה בחשיפה לפעילות הדיגיטל: העירייה סיכמה את 2023 עם עלייה של 10% במספר הכניסות לאתר האינטרנט של העירייה – מכ-9.6 מיליון כניסות בשנת 2022 לכ-10.6 מיליון בשנה החולפת.

העלייה בהיקף החשיפה לפעילות הדיגיטל של עיריית ירושלים נובעת, בין היתר, מהשימוש הגובר והולך של תושבי העיר בשירותי העירייה המקוונים, המאפשרים לבצע מגוון רחב של פעולות במהירות, בקלות ובנוחות. זאת ועוד, מועדון ההטבות "ירושלמי" רשם ב-2023 עלייה של כ-43% בהיקף הכניסות.

 במהלך אוקטובר-דצמבר, שלושת החודשים הראשונים של מלחמת 'חרבות ברזל', נרשמו באתר העירייה כ-3 מיליון כניסות – כ-12% מתוכן היו לתכנים שהכילו מידע שימושי בחירום בשפות השונות (עברית, אנגלית, ערבית, רוסית וצרפתית).

החשיפה ללוח האירועים "מה קורה בעיר" רשמה ב-2023 זינוק של 59% לעומת 2022 – והגיעה לכ-3.6 מיליון כניסות. הדפים הנצפים ביותר בזירת האירועים והתרבות הירושלמית היו אירועים בירושלים, חוצות היוצר, אוטו אוכל, יום העצמאות בירושלים, יום ירושלים ואירועי קיץ בירושלים.

ומה עוד מעניין את תושבי ירושלים? הנושאים הכי נצפים באתר האינטרנט של עיריית ירושלים בשנה החולפת היו (בסדר יורד): חניה, ארנונה, תכנון ובנייה, חינוך, מכרזים, ספריות, אתר חירום וביטחון, השכונה על המפה ואתר הוועדות של מועצת העיר.

מעיריית ירושלים נמסר: "הזינוק החד במספר הגולשים באתר העירייה הוא עדות לכך שהתושבים משתמשים יותר ויותר בשירותים הדיגיטליים שהעירייה מציעה ומביעים בהם אמון. אנו פועלים כל העת לשפר את השירותים הללו ולהפוך אותם לנוחים וזמינים יותר לטובת כלל תושבי ירושלים".