אתמול קיימו שוטרי היחידה הקהילתית של תחנת חיפה במחוז חוף, בהובלת השוטר הקהילתי רס"מ טארק חוג'יראת ומפקדת בסיס מתנדבים סמ"ר נטלי ווסה, יום הזדהות עם כוחות הביטחון בבית ספר יסודי גבריאלי בשכונת נווה פז.

במהלך היום, הוצגו בפני התלמידים יחידות שונות של משטרת ישאל , ביניהם יחידת הכלבנים, יחידת הפרשים, יחידת אופנועים של סיור תחנת חיפה, ובנוסף, הצטרפו לפעילות גם צוות כיבוי אש וצוות מד"א. הילדים נהנו מאוד מהפעילות שיזמו שוטרי תחנת חיפה. 

המטרה של יום זה היא לחזק את הקשר בין הקהילה לבין המשטרה וכוחות הביטחון, אמר השוטר הקהילתי חוג'יראת: "רצינו להראות לילדים את עבודתה החשובה של משטרת ישראל ובמיוחד השוטרים שנמצאים בשטח  שפועלים למען שמירה על שלומו וביטחונו של האזרח סביב השעון בשבתות ובחגים ללא הפסקה, ועל שיתוף הפעילה ביחד עם לוחמי האש וצוותי מד"א שנמצאים ביחד בשטח. 

מפקדת בסיס המתנדבים של תחנת חיפה סיפרה סמ"ר נטלי ווסה: "הילדים היו מוקסמים מההפעלה, הם שאלו המון שאלות והיו נרגשים לפגוש את השוטרים מקרוב. אנחנו שמחים שהצלחנו להעניק להם יום מיוחד וחווייתי"

בין הפעילויות שהתקיימו במהלך היום: הוצגו לילדים יחידות שונות של משטרת ישראל ביניהם יחידת הפרשים והכלבנים של משטרת ישראל. בתוך כך, השתתפו ביום המיוחד הזה צוות כיבוי אש שהציגו את האמצעים שלהם והסבירו על מעורבתם באירועים של משטרת ישראל ושיתוף פעולה למען ביטחון האזרח. צוות מד"א לקח חלק נכבד מהפעילות והעביר לילדים הדרכה על עזרה ראשונה.

מנהלת בית הספר גבריאלי, הגברת רויטל אברהמי: "כמנהלת חדשה בבית ספר גבריאלי קיום יום יחידה לקשרי קהילה משטרה עבורי, עבור הצוות ועבור הילדים היה מאוד משמעותי וחשוב. הילדים התרגשו מפעילות מרשימה ומעצימה שמחזקת את הקשר החשוב בין הקהילה וכוחות הביטחון, תודה ענקית לשוטרי תחנת חיפה על יוזמה מבורכת".