למרות הכל: המגעים לעסקת חטופים חודשו, המשלחות בדרך לקטאר ומצרים 

על אף פיצוץ המגעים השבוע, בלשכתו של ראש הממשלה אישרו כי משלחת של ראש המוסד תצא לקטאר, כאשר במקביל משלחת של ראש השב"כ תצא למצרים - לכתבה המלאה. 

הקמת בסיסים ייעודיים וישיבה חדשה: בצה"ל נערכים לגיוס חרדים נרחב

בכירי הצבא בוחנים שלל אפשרויות כמו בסיס קליטה ומיון ייעודי לחרדים, בסיסי הכשרה, הקמת ישיבה בבקעת הירדן וכך יהיה ניתן לשלב במרחב גדוד מילואים, כך דיווח כתב וואלה! אמיר בוחבוט - לכתבה המלאה. 

לקראת מלחמה נרחבת? גלנט: "נגדיל את המערכה, נגיע גם למקומות מרוחקים"

במהלך הערכת מצב בפיקוד הצפון, התייחס שר הביטחון ללחימה בגבול לבנון ואמר: "ישראל הופכת מהודפת לרודפת אחרי חיזבאללה - נגיע לכל מקום בו הארגון פועל - בביירות, בדמשק ובמקומות רחוקים יותר״ - לכתבה המלאה.

טיל RPG שוגר לעבר הכוחות: רס״ל אלון קודריאשוב נפל, 16 לוחמים נפצעו | אסון ברצועה

במהלך קרב בדרום רצועת עזה נפל רס״ל אלון קודריאשוב מיחידת אגוז של עוצבת הקומנדו. בנוסף, שישה לוחמים נפצעו קשה ועוד עשרה נפצעו בדרגות פציעה שונות - לכתבה המלאה.

אלון קודריאשוב (צילום: דובר צה''ל)
אלון קודריאשוב (צילום: דובר צה''ל)

גלנט לארה"ב: להקים כוח צבאי של מדינות ערב ברצועת עזה

שר הביטחון דן במהלך ביקורו בוושינגטון בשבוע שעבר באפשרות להקים כוח צבאי רב-לאומי של מדינות ערביות, שיזכה לתמיכת ארה"ב, ויהיה אחראי על השלטת חוק וסדר בעזה. ראש הממשלה עודכן בפרטים - לכתבה המלאה.

גם הידידה הגדולה באירופה נשברת: "לא נתנו לנתניהו צ'ק פתוח בעזה"

עם הזעם הגובר בעולם כלפי ישראל, גורמים רשמיים בגרמניה החלו לתהות האם תמיכתם בארצנו הלכה רחוק מדי. "מה שהשתנה עבור גרמניה הוא הרעיון של התמיכה הבלתי מותנית הזו בישראל" - לכתבה המלאה.

כ-2,000 פצצות במשקל של טון: ארה"ב אישרה חבילת סיוע חדשה לישראל

ממשל ביידן אישר העברת חבילת סיוע חדשה לישראל בשווי מיליארדי דולרים. בין היתר, כוללת חבילת הסיוע כ-2,000 פצצות MK84 במשקל של טון, ו-500 פצצות MK82 במשקל חצי טון - לכתבה המלאה.

 "התקדמות התהליך מעודדת": סוף לתשלומים למשפחות מחבלים?

ב"פוליטיקו" האמריקאי דווח כי ארה"ב קרובה לחתום עם הרשות הפלסטינית על סיום התשלומים למשפחות מחבלים. "הייתה הרבה עבודה על זה מאחורי הקלעים", אמר בכיר בממשל ביידן - לכתבה המלאה.

הסכסוך בין משפחות הפשע חייא ומוסלי: שלום אביטן נעצר באופן חריג במלזיה

 שלום אביטן (36) נעצר באופן חריג במלזיה, מדינה שאין לישראל יחסים דיפלומטיים איתה, כפי שהודיעה אמש המשטרה במדינה. עוד נמסר כי ברשותו נמצאו שישה אקדחים ו-200 קליעים. אביטן טען כי נכנס למדינה כדי לחסל ישראלי אחר - לכתבה המלאה.

חיכיתם לראות את המטס ביום העצמאות? תחשבו שוב

בצה"ל הודיעו כי לאחר התייעצות בין שר הביטחון והרמטכ״ל, הוחלט שלא לקיים השנה את מטס חיל האוויר והמשט באילת ביום העצמאות זאת לאור מיקוד הצבא במלחמה - לכתבה המלאה.

בהלה בטיסה מישראל לארה"ב: שבעה נפצעו קל לאחר שהמטוס שינה את מסלולו

טיסה שיצאה מנתב"ג לניו ג'רזי נקלעה לסופה חזקה ושינתה את מסלולה. אחד הנוסעים סיפר ל-ABC ניו יורק: "כמו רכבת הרים. הייתה בהלה גדולה" - לכתבה המלאה.