עשרות מפגינים חרדים הגיעו היום (שני) לכביש 4 וחסמו את התנועה במחאה על הקריאות לשוויון בנטל. שוטרים שהגיעו למקום פועלים לפינויים לאחר שקצין משטרה הכריז על הפגנה בלתי חוקית, חמישה נעצרו בגין תקיפת שוטרים והפרת הסגר הציבורי. לאחר שלוש שעות התפנה הכביש.

תקיפה דרמטית בדמשק: בכיר מאוד באיראן חוסל, חמישה נהרגו
לידיעת בן גביר: הדרישה החדשה של חמאס לעסקת חטופים | פרסום ראשון

מהמשטרה נמסר כי המפגינים התעמתו עם השוטרים, נשכבו מתחת למכת"זית, סיכנו את חייהם, השליכו חפצים ותקפו את הסוסים והפרשים בליווי קריאות נאצה כמו "נאצים" ו-"רוצחים" לעבר השוטרים.

בנוסף מסרה המשטרה, כי "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק. יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".

היועמ"שית גלי בהרב-מיארה הבהירה אתמול כי החל מהיום יש להתחיל לגייס חרדים באופן נרחב הרבה יותר, לאחר פקיעת החלטת הממשלה שפוטרת את אלו ש"תורתם אומנותם" מלהתגייס לצבא. היועמ"שית שיגרה מכתב למשרד החינוך והביטחון והבהירה כי אסור לפצות את החרדים במסלולי תקציב עוקפים בג"ץ, לא באמצעות הגדלת תקציבי הישיבות ולא באמצעות דרכים אחרות. כל דרך כזו, היא מבחינת היועמ"שית הפרה של צו בג"ץ.