אתמול פורסם כי ראש עריית הוד השרון אמיר כוכבי, בהתכתבות פנימית בפורום וואטסאפ של ראשי השלטון המקומי ניסה לגייס את הקולגות שלו לחתום על מכתב שקורא לממשלה להחזיר את החטופים והחטופות גם במחיר גבוה. כוכבי ציין עוד כי המכתב יכלול קריאה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד לתת גיבוי להשבית את המגזר הציבורי ולעודד יציאה להפגנות.

ההודעה  הזו זכתה ללא מעט התנגדות בפורום שבה נשלחה. במחלוקת שהתגלעה בין המשתתפים אחת המתנגדות החריפות הייתה ראש מועצת ירוחם החדשה נילי אהרון שהשיבה לו כך: "לא הבנתי למה צריך להוציא מכתב, נראה שמישהו שוב מנסה לייצר הון פוליטי על הגב של ראשי הרשויות". אהרן התריעה: "תוציאו את הפוליטיקה מהשלטון המקומי אחרת גם אנחנו, אנשי הימין בשלטון המקומי, נכניס אותה ובכל העוצמה".

נילי אהרון (צילום: יח''צ)
נילי אהרון (צילום: יח''צ)

היום אהרן מסבירה למעריב את התנגדותה: "מדובר במעשה פוליטי פסול יש גורמים שמחפשים להרוויח הון פוליטי על חשבון הטייטל שלהם כראש רשות. אם הם מחפשים פוליטיקה ארצית חבל שהתמודדו בבחירות המקומיות". בנוסף, אהרון מתקוממת על הניסיון לרתום את פורום ראשי הרשויות למהלך ואומרת: "אף אחד לא יכול לנכס לעצמו את השלטון המקומי ולדבר בשמנו. יש לא מעט ראשי רשויות מהימין שנבחרו אגב לפני כחודש כשהציבור בחר בהם ביודעין שהם מהימין, למשל אני שרצתי מטעם הליכוד, ואתה לא רואה אותנו משתמשים בכוח העצום שקיבלנו מהעם לטובת קידום אג'נדות פוליטיות. במקום לחבר הם מפלגים".

אהרון הוסיפה בנחרצות: "אני רואה את זה בחומרה רבה, ואלו קולות מתיפיפים שמחפשים אהדה רגעית מהתקשורת. אם ראש העיר של הוד השרון רוצה להוציא מכתב במקום להתעסק בתושבים שלו שבחרו בו לפני חודש, אז שירשום מכתב בשם עצמו".