מנהלי מאהל המילואימניקים יחד עם אנשי הפורום לישראל ירוקה וארגון "עד כאן"  סיירו היום (ראשון) במלוא חצי שנה לפרוץ מלחמת חרבות ברזל בישובי עוטף עזה.

הסיור החל בסיפור על הקרב על תחנת המשטרה בעיר שדרות. לאחר מכן המשיכו לסיור בקיבוץ עלומים בו פגשו את סא"ל במיל. צבי קורצקי יחד עם אשתו מיכאלה אחות הקיבוץ שהצילו את הקיבוץ וטיפלו בפצועים. לאחר מכן, נפגשו עם נטע מיגן בקיבוץ בארי וערכו טקס הנצחה לזכר דוד מאיר הי"ד , לוחם סיירת מטכ"ל שנלחם ונפל בקיבוץ בארי. כמו כן, סיירו ראשי הארגונים בקיבוץ עצמו. משם המשיכו לסיור במגרש המכוניות השרופות בתקומה וסיירו במתחם הנובה והקרבות שנערכו במיגוניות. בסופו של יום, ערכו ראשי הארגונים שיח לוחמים בו סיפרו על לחימתם בעזה ובצפון.

רס"ן במיל. גלעד אך, מייסד מאהל המילואימניקים אמר: "בימים בהם אנו מציינים את היציאה מעבדות לחירות, באנו לראות במלוא חצי שנה למלחמת חרבות ברזל את מה שקרה בישובי עוטף ישראל. אנו קוראים מכאן לממשלת ישראל להמשיך עד להכרעה הסופית של חמאס. הדרך להשגת הניצחון תעבור בכיבוש מוחלט של רצועת עזה".

נטע מיגן חברת קיבוץ בארי שערכה את הסיור אמרה: "שמחנו לארח היום בקיבוץ את ראשי מאהל המילואמיניקים. ביום סימלי זה בו מציינים חצי שנה למלחמה אנו יודעים כי רוח אנשי בארי תמשיך תעלה ותתעצם לדורי דורות".

מיכאלה קורצקי, אחות קיבוץ עלומים סיפרה: "היה יום קרבות רציני בקיבוץ ובנס לא היו בקיבוץ הרבה נפגעים. חברי כיתת הכוננות לחמו בעוז ובגבורה על אף שחלקם נפצעו, והצליחו למנוע מהמחבלים להגיע לבתי החברים ולבצע טבח.. אך הם לא הצליחו למנוע מהם לטבוח בעובדים הזרים ולהרוג 22 מהם. למרות החוויה הקשה, עלומים נשארה הבית שלנו ואנחנו נחזור וננצח".