25 טילים נורו מלבנון שוגרו הלילה (חמישי) לשטחה של מועצה אזורית גולן בצפון הארץ. הטילים נפלו בשטחים פתוחים ואין נפגעים או נזק. בתגובה לכך, צה״ל תקף את מקורות הירי. לאחר מכן, ארגון הטרור חזבאללה מסר: ״שיגרנו עשרות קטיושות בשעה 00:35 לעבר בסיס בגולן״. 

בהמשך הלילה, מרכז ההפעלה של המועצה האזורית ודובר צה״ל מסרו לתושבים ביישובים נווה אט"יב, נמרוד, אודם, קלע אלון, רמת טראמפ, שעל, אורטל, אלרום מרום גולן, עין זיוון וקדמת צבי כי הם נדרשים לשהות בקרבת מרחב מוגן: ״על פי הנחיות פיקוד העורף, יש לשהות עד להודעה חדשה בקרבת מרחב מוגן שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות, במידה ואין באזורך יש לפעול על פי הכי מוגן שיש. בקבלת התרעה, יש להיכנס למרחב המוגן, או לשכב על הקרקע למשך 10 דקות״. 

״אנו נמצאים בלילה מורכב, בכל פעם כאשר ישנה עליית מדרגה במצב הביטחוני - הגולן חוטף״, אמר הלילה ל-״מעריב״ סא״ל (מיל׳) אורי קלנר, ראש מועצת גולן. ״אנחנו לא מוכנים להיות שק חבטות, ולא נסכים להפוך לרצועת הביטחון של הצפון״, המשיך ואמר על השיגורים, שחלקם נורו מאיראן לגולן כי ״נראה שהמתקפה האיראנית מכוונת אלינו, אך לכך התכוננו מראש. התושבים ממושמעים, ממוגנים - וערוכים לכל תרחיש. הנהגת הגולן מובילה את היישובים באופן מעורר השראה, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה. מעבר לכך, ביטלנו את כל קייטנות החינוך ופעילויות החינוך האחרות לאור המצב הביטחוני המתוח״, אומר.

״בנוסף, החלטנו לפתוח את מרכז ההפעלה שבעזרתו המועצה מנהלת את המרחב בעת חירום. אנו נערכים לאייש אותו ב-48 השעות הקרובות.  המלחמה היא מבחן עבור האזרחים, האויב מנסה לעקור אותנו מהיישובים, לפרק את  הקהילות החזקות של התושבים - אך אנו לא ניתן להם את התענוג הזה. נמשיך לחיות בצפון ובדרום - וזה הניצחון שלנו. האויב מנסה לשבור את רוחנו, אך אנו נותרים חזקים״.