אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון מזמין את הציבור להיכנס החל מהיום לאתר "יזכור" ולהדפיס תווית אישית לכל חלל, הכוללת את שמו, דרגתו ותאריך נפילתו. את התווית ניתן להדביק על נר נשמה בבית או בטקסים ביום הזיכרון ובבתי העלמין השונים.

גלנט מתוסכל מסמוטריץ' ומזהיר: העיכוב ברכישת טייסות ה-F15 וה-F35 קריטי מול האיומים
צעד מחאתי? לאחר ששובץ בגמר בין שתי ישראליות: נציג הולנד נעדר מהחזרות

אז איך זה עובד? נכנסים לאתר "יזכור" ובוחרים את שם החלל. לצד שמו תופיע האפשרות להדלקת נר וירטואלי לזכרו וכן אפשרות להדפסת תווית אישית לנר נשמה. מדפיסים את התווית, גוזרים ומדביקים על נר הנשמה. 

סמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, אריה מועלם: "בפרויקט מיוחד וערכי אנו מאפשרים לכל אזרחי המדינה והתפוצות להדפיס תווית אישית, בה מוטבע באותיות קידוש לבנה שמו של חלל מערכות ישראל, דרגתו, שמות הוריו ומועד נפילתו ולהתייחד עם זכרו. 'נר ה' נשמת אדם' ככתוב בספר משלי, נשמתו של האדם משולה לנר, לאור יקרות הבוקע, עולה ומפיץ את אורו למרחקים. עם הדבקת תווית שמו של חלל מערכות ישראל על נר הנשמה, נזכר ונתייחד עם זכרו, כי זיכרון הנופלים הוא החיים ושכחתם היא המוות".

אגף משפחות, הנצחה ומורשת בשיתוף עם אגף התקשוב במשרד הביטחון, מזמינים את הציבור לקחת חלק בשימור הזיכרון של הנופלים במערכות ישראל, להיכנס לאתר "יזכור", להדליק נר לזכר הנופלים ולהדפיס תווית אישית ליקר לכם.

להדלקת נר זיכרון באתר "יזכור"