מעגל שנסגר: ד"ר דן שוורצפוקס, שישיא הערב (שני) את משואת הרפואה והשיקום בהר הרצל, סגר מעגל מרגש כשהצטלם עם מדליקי משואות שטופלו בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע ב-7 באוקטובר ובמהלך מלחמת "חרבות ברזל".

חבר צוות השיפוט הנורווגי מודה: לא נתתי נקודות לישראל באירוויזיון בגלל המלחמה
"פושע, מה אתה עושה פה?!": בן גביר התקבל בקריאות נגדו בבית העלמין באשדוד

רב"ט אורי מגידיש (משואת התקווה) - התצפיתנית שנחטפה מבסיס נחל עוז וחולצה בפעולה קרקעית הירואית ב-30 באוקטובר. עם שובה לישראל היא הועברה לבדיקות רפואיות בסורוקה וד"ר דן היה הראשון שבדק אותה, ויחד עם משפחתה בירך את ברכת "שהחיינו". למרות מה שעברה, מגידיש חזרה לשרת בצה"ל (בחיל המודיעין).

סמלת גאיה צוברי (משואת הרפואה והשיקום) - הפרדמיקית שנפצעה קשה בזמן שטיפלה בפצועים בקרבות בשכונת שג'עייה. צוברי זינקה עם חבריה כדי לטפל בחיילים שנלכדו בטנק בוער. תוך כדי טיפול היא נורתה ברגלה ופונתה במצב קשה ל"סורוקה", שם הצליח הצוות להציל את חייה ורגלה.

סרן שביט בן משה (משואת כוחות הביטחון) - מפקד בצנחנים שהמשיך להילחם ב-7 באוקטובר גם לאחר שהתבשר על נפילת אחיו רס"ן אריאל בן משה, מפקד בסיירת מטכ"ל, שנהרג בהיתקלות עם מחבלים. הוא נפצע בקרב ב-8 באוקטובר וטופל בחדר הטראומה ב"סורוקה" ומשם הועבר להמשך טיפול בצפון כדי שיוכל להשתתף בהלוויה של אחיו.

הרב שחר בוצחק (משואת המחלצים) - רב הגרעין התורני באופקים, נפצע בקרבות מול מחבלים שחדרו לעיר ב-7 באוקטובר. בקרב היריות נפצע הרב בוצחק ברגלו ופונה בדרך-לא-דרך ל"סורוקה". בבית החולים נותח והחל את תהליך השיקום.

אביחי אליה (משואת כיתות הכוננות) - חבר כיתת הכוננות ביישוב חוות יאיר שבשומרון. ב-7 באוקטובר הוא מיהר עם חבריו ליישוב להצטרף ללחימה - כשהם חמושים באקדחים בלבד. אליה נלחם בצומת מעון וברעים, נפצע ופונה ל"סורוקה" בשעות אחר הצהריים.