"החיפזון מהשטן" אומר המשפט הידוע ואת המשפט הזה למדו על בשרן במהלך השבועות האחרונים עשרות הורים בעיקר אימהות שמיהרו להכניס את ילדיהם לגן הילדים בסביבת מגוריהם. "השטן" כך עולה במקרה שלהם, התגלה כתושב ראשון לציון בשנות ה – 50 לחייו, שניצל דקות בודדות שבו הותירו את חפציהם האישיים, תיקים, לפטופים, טלפונים ניידים ואייפדים על המושב ברכב כדי לגנוב אותם מרכביהם.
 
המאפיין שחזר על עצמו בשיטתיות בכל אחד מהמקרים היה שהפורץ הסדרתי הסתובב בסמיכות לגני הילדים כדי לבצע את מזימותיו ויצא על פי החשד עם שלל רב.
 
תחילתה של הפרשה לפני כשבועיים עת זיהו בתחנת המשטרה מסובים שבמרחב דן, תופעה שמתעצמת ובעטיה ריבוי מקרים של התפרצויות לכלי רכב תוך ניפוץ שמשמת הרכבים וגניבת חפצים אישיים שנותרו על המושב לפרק זמן קצר ביותר בין שלוש לחמש דקות בלבד.
 

חוקרי תחנת מסובים שניתחו את האירועים גילו כאמור כי כל ההתפרצויות לכלי הרכב התבצעו בסמיכות לגני ילדים באזור תל אביב צפון וכן באזור בקעת אונו. 
 
בכל התלונות סיפרו אימהות צעירות כי הובילו את ילדיהן לגן ובשל העובדה שמיהרו למקום עבודתן, הותירו על המושב הקדמי תיק אישי או חפצים אחרים לרבות טלפונים ניידים ומחשבים.
 
צוותי הבילוש של תחנת מסובים הציבו מארבים בסמיכות לגני ילדים בשעות הבוקר כשההורים מגיעים עם ילדיהם לגני הילדים ובמהלכם הצליחו לבצע את מעצרו של החשוד.
 
ביום ראשון השבוע נתקבל דיווח אודות אדם הנראה בנסיבות מחשידות בסביבת גני ילדים באזור בקעת אונו. הבלשים שהגיעו למקום קיבלו מההורים תיאור של החשוד אשר הספיק להיכנס לרכבו ופתח במילוט מהמקום. בלשי המשטרה התחקו אחר עקבות הרכב, סגרו עליו וביצעו את מעצרו של החשוד.
 
בחיפוש ברכב נמצאו מספר חפצים שנגנבו על פי החשד במהלך ההתפרצויות באותו בוקר. כמו כן בחיפוש בבית שבו מתגורר החשוד עם בת זוגו נמצאו חפצים אישיים נוספים שנגנבו במהלך התפרצויות לרכבים. החשוד בחקירתו מכחיש כל קשר לאירועים.