עליית מדרגה באלימות בישיבת פוניבז'. הרב שמואל מרקוביץ', ראש פלג ה"מחבלים" בישיבת פוניבז' בבני ברק, הגיש תלונה במשטרה נגד אחיינו, יוסי כהנמן, בנו של הרב אליעזר כהנמן, בטענה שתקף אותו אתמול בלילה (ראשון). המקרה ארע על פי החשד ברחוב דסלר בבני ברק.



התקיפה לכאורה באה על רקע האלימות בין "המחבלים" לבין פלג ה"שונאים" בראשות הרב הרב אליעזר כהנמן. המשטרה עצרה את האחיין והבוקר הוא הובא להארכת מעצרו.



כהנמן הבן נעצר והובא לדיון בהארכת מעצרו, אולם השופט החליט לשחררו בערבות משום ש"נסיבות המקרה, אינן מצדיקות את המשך החזקתו של החדוד במעצר, שכן מדובר בצעקות ודחיפות אשר גרמה לנפילת כובעו של הצד השני".



את כהנמן ייצגו עו"ד צבי ואתורי ואריאל וינדר שאמרו: "שוב התברר כי ההר עליו ממוקמת ישיבת פוניבז' הוליד עכבר, המשטרה במקום לעצור את המתפרעים האמיתיים, אנשי פלג הרב מרקוביץ', שנסים על נפשם, בחרה לתפוס דווקא את מי שנמצא "מתחת לפנס". אנו שמחים שבית המשפט קיבל את הטענות והורה על שחרורו המיידי של החשוד, ללא תנאים. הגיע הזמן שהמשטרה תשנס מותניים ותתפוס את העבריינים האמיתיים - אנשי הרב מרקוביץ', שבימים האחרונים העלו את רמת האלימות בישיבה מדרגה ואף הרבה מעבר לכך".


אתמול בלילה התחדשה האלימות בין הצצדים, כשבמהלך תפילת ערבית החלה מהומה בישיבה החל ויכוח מאיזה פלג יהיה החזן. במסגרת המהומה אף נזרק סטנדר (שולחן קריאה המיועד לתפילה) לעבר החזן, שהיה מפלג ה"מחבלים". כוחות גדולים של מרחב דן הגיעו למקום לאחר שהמהומות הסתיימו והחלו לחקור את האירוע.

ביום חמישי עוכבו לחקירה למעלה משלושים בני אדם לאחר שהמשטרה פשטה על הישיבה בגלל טענות של אנשי הרב כהנמן לאלימות מצד הפלג היריב. הרקע לאלימות הוא המאבק בין שני הפלגים על מי ישלוט בישיבה היוקרתית.