מני נפתלי נגד שרה נתניהו: דיון הוכחות נוסף יתקיים הבוקר (ראשון) בתביעה שהגיש מנהל מעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי, לבית הדין לאזורי לעבודה נגד משרד ראש הממשלה, ראש הממשלה וסמנכ״ל המשרד, בטענות שונות על תנאי העסקה פוגעניים והפרת הבטחה.  
בדיון הקודם, שהתקיים ב-25 במרץ העיד נפתלי משך שלוש שעות. מחר בבוקר צפויה להעיד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שאף שאינה צד לתביעה היא והתנהלותה מצויים במרכזו של הדיון. 
הדיון בבית הדין לעבודה בירושלים עסק כאמור בתביעה האזרחית שהגיש מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, נגד ראש הממשלה, משרד ראש הממשלה ועזרא סיידוף. לאחר עדותו של נפתלי נשמעו העדויות של שני עובדים נוספים לשעבר. לפני שהחל הדיון הקודם, נשיאת בית הדין, דיתה פרוז׳ינין, כינסה את שני הצדדים ללשכתה, בניסיון להגיע לפשרה, אך ניסיון זה נכשל. לאחר הדיון חזר ואמר נפתלי כי הוא אינו מעוניין להגיע לפשרה. 

עדכונים ישירים מבית המשפט:
 

הדיון הקודם משך תשומת לב כשמנהל המעון לשעבר טען בעדותו כי רעיית ראש הממשלה שותה אלכוהול בכמויות מטורפות. נציגת הפרקליטות שמייצגת את נתניהו ואת משרד רוה״מ, עו״ד נצח דולב, נקטה בקו תקיף בחקירתה את נפתלי, קו שלא מצא חן בעייני הנשיאה דיתה פרוז׳ינין שמנהלת את הדיון, שאף אמרה ביחס לשאלותיה של עו״ד דולב, ״לא רק (שהן- א.ז.) לא מקדמות את הדיון, אלא מפנות לנתיבים שלא ברור למה פנו אליהם״
עדותה של רעיית ראש הממשלה היא המשך ישיר לסאגה שהתנהלה במסגרת התיק על עדותה ותצהירה של נתניהו. נשיאת בית הדין מתחה ביקורת חריפה על הפרקליטות שהתמהמהה בהעברת התצהיר של נתניהו במועד שנקבע, קוד לבחירות במרץ השנה, חרף הוראת בית המשפט, בניסיון להדוף את הפרסום עד לאחרי מועד הבחירות. 
בינתיים, התצהיר דלף, ובהוראה נוספת של בית הדין הוא הוגש. ״הטענות המופנות נגדי אינן נכונות והן נועדו לפגוע בראש הממשלה ובי ללא כל הצדקה״, נכתב בתצהיר בשמה של נתניהו, "מעולם לא הובאו בפניי תלונות מצד התובע על השפלות מצד מי מבני משפחתי והתובע אף לא טען כי ברצונו לסיים את עבודתו מטעם זה".
צוות ההגנה צפוי מחר לבקש מבית הדין לחקור בחקירה נגדית את שרה נתניהו. בית הדין צפוי לאשר את הבקשה ורעייתו של נתניהו צפויה להתייחס לטענות הקשות שהועלו נגדה.