לאחר שפורסם היום (רביעי) כי שירות הביטחון הכללי פיענח את הפיגוע בו נרצח דני גונן ז"ל, הותר לפירסום הסרטון בו ניתן לראות את רגע המעצר, בו לוחמי הימ"מ עצרו חלק מחברי החוליה, כשהמרכזי שבהם מוחמד שאין שהודה במעשה.



כאמור, על פי מידע של שירות הביטחון הכללי, יחידת הפעילות החבלנית עוינת (פח"ע) של מחוז שומרון ויהודה ובסיוע כוחות צה"ל מחטיבת בנימין, עצרו את חברי החוליה שביצעו את הפיגוע. לוחמי הימ"מ הגיעו אל הרכב החשוד וביצעו את מעצרם של שלושת יושבי הרכב.



מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב, שיבח את פעילות היחידה וציין: "זהו מסר חשוב וברור לכל פעילי הטרור באשר הם, שהזרוע הארוכה של כוחות הביטחון תגיע לכל אחד מהם ותביאו לדין".



ראש הממשלה, בנימין נתניהו שיבח מוקדם יותר את פעולת השב"כ המהירה שהביאה למעצר המחבלים ואמר: "מעניין אם הרשות הפלסטינית תגנה את הרצח או תמשיך בשתיקתה"



נתניהו הוסיף: "ביום הרצח אמרתי שנתפוס את הרוצח הנתעב והשפל והשב״כ, צה״ל והמשטרה עשו זאת תוך זמן קצר. עכשיו כשברור שמדובר באיש הרשות הפלסטינית, מעניין אם הרשות הפלסטינית תגנה את הרצח, או שתמשיך בשתיקתה. מי שלא תוקף את הטרור סופו שהטרור יתקוף אותו".