סוף עצוב: נפטרה הבוקר (שבת) הפעוטה שאושפזה במצב אנוש לאחר שקיבלה מכת חום במהלך טיול עם משפחתה. מהמרכז הרפואי זיו נמסר כי :"לפנות בוקר נפטרה במחלקת טיפול נמרץ ילדים התינוקת שהובאה השבוע  עם מכת חום קשה. הנהלת המרכז הרפואי זיו והצוות משתתפים בצערה של המשפחה" 

התינוקת בת השנה הובאה ביום שני שעבר לבית החולים במצב אנוש עם אביה שהגיע במצב בינוני, כאשר הם הסובלים מהתייבשות ומכת חום. התינוקת הובאה ללא הכרה,  עם חום גוף מעל ל-42 מעלות, כאשר היא סובלת ממכת חום קשה, התייבשות וקריסת מערכות כוללת. 

עמק החולה, האזור בו טיילה המשפחה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90 


ד"ר יורי וינר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים סיפר כי התינוקת עברה החייאה ממושכת, קיבלה עירויי נוזלים ותרופות לתמיכה בפעולת הלב ולחץ הדם ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ ילדים במצב אנוש,  מורדמת ומונשמת, עם תמיכה בכל מערכות הגוף החיוניות. האב אושפז במצב בינוני כאשר הוא סובל מהתייבשות ומטופל בעירויי נוזלים.
המשפחה, מהיישוב אלעד, יצאה לטיול בשבוע שעבר בשעות אחר הצהריים באזור עמק החולה. לדברי האם, הם הקפידו על מנוחה ושתיה, אך לאחר מספר שעות הזמינה אמבולנס כאשר הבחינה כי התינוקת אינה מגיבה וגם האב חש ברע והתעלף.
רופאי המרכז הרפואי זיו קראו היום לציבור הרחב להימנע מטיולים וממאמץ גופני בשרב הכבד ולהקפיד על שתיה מרובה ושימוש באמצעי הגנה נגד השמש ביציאה מן הבית לים או לבריכה.