יממה אחרי ששישה קצינים בכירים במשטרה הודחו בעקבות אירועי מצעד הגאווה והרצח של אחת המשתתפות, שירה בנקי, מתעקש עדיין ישי שליסל המואשם ברציחתה כי בית המשפט אינו מורשה לשפוט אותו, אלא רק בורא עולם.



בדיון בשלב הקראה שהתקיים בפני הרכב של בית המשפט המחוזי בירושלים בראשותו של הנשיא דוד חשין, ציין בא כוחו של הנאשם עו"ד זכריה שנקולבסקי מהסניגוריה הציבורית. "הנאשם עומד על דעתו שאינו מעוניין בייצוג. עניין שני, הקראה לא עשיתי לו. אני רוצה שבית המשפט ישמע אותו. יש צורך לבצע הקראה, מאחר ואני לא עשיתי את זה. בית המשפט מוזמן לעשות את זה".

בעקבות הדברים פונה הנשיא חשין לנאשם והורה לו לקום, אלא שהנאשם סרב. "לא מעוניין לקום". הנאשם השיב כי הוא שמע את מה שאמר פרקליטו וציין: "אתם לא מוסמכים לשפוט, רק הקב"ה מוסמך לשפוט. אני לא מעוניין בשום ייצוג".


הרכב השופטים בו חברים גם משה דרורי סגן הנשיא ועודד שחם , ציין כי על פי החלטת בית המשפט מינה הסניגור הציבורי המחוזי עו"ד דורי פינטו את עו"ד שנקולבסקי לייצג את הנאשם בתיק זה וכי הנאשם מסרב לקבל ייצוג וגם טוען כי אין בסמכות בית המשפט לשפוט אותו.

השופטים הקריאו בכל זאת לנאשם את כתב האישום שהוגש נגדו ומיד לאחר מכן שואלו את הנאשם אם הוא מבקש הבהרות. הנאשם ממשיך בדרכו. "כאמור, הקב"ה , בורא עולם לא נתן לכם סמכות לדון אותי, ולכן אני לא מעוניין לשאול שאלות ולא מעוניין להגיב".