"נתניהו בהיסטריה, והוא חייב אויב. הוא נכשל ומחפש תירוצים", כך אמרה הערב (שני) ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) בעקבות נאומו הערב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו תקף את חברי הכנסת הערבים ואותה אישית והאשים אותם בהסתה.
"איראן כבר לא מספקת את הסחורה, ואין שמאל אמיתי שאפשר לתקוף, אבל יש את חברי הכנסת הערבים, והדברים החדים נגד הכיבוש  של חברת הכנסת חנין זועבי הם מטרה נוחה, ואפשר לסלף ולעוות", אמרה ח"כ זועבי.  

"אני מגנה בחריפות את דברי הבלע, את דברי ההסתה הפרועה של בנימין נתניהו נגד ההנהגה הערבית, ובמיוחד נגדי ונגד עמיתי גטאס ונגד התנועה האסלאמית. דעותי ידועות, מאבק עממי נגד הכיבוש, מאבק פוליטי נוקשה וברור ולא מתפשר נגד הגזענות  והפשיזם שנתניהו מצטיין לייצג. וכן, אני מתנגדת לסטטוס קוו של דיכוי, כן, אני מסרבת להשלים עם רדיפת נוער פלסטיני, כן אני מתנגדת להפיכת סכסוך לאומי למלחמת רחובות", הוסיפה.

"דורשת מנתניהו להפסיק את ההסתה הפרועה שלו" 

"נתניהו נותן פרשנות מסולפת לדברי, אמרה עוד הח"כית. "אני מעולם לא קראתי לשימוש באלימות, אני קראתי ועדיין קוראת למאבק עממי לא מתפשר נגד הכיבוש, כי כל עם הנמצא תחת כיבוש זכותו ואפילו חובתו להיאבק בכיבוש. בין זה ובין להגיד שאני מחזקת את הפיגועים וקוראת להגברת הפיגועים, זה סילוף זול, שמצביע על חולשה ואובדן עשתונות מטעם ראש הממשלה, המנסה להיות חזק תמיד על הפלסטינים".  
"הבעתי עמדות כמעט סותרות לאלה שנתניהו שוקד להציג בימים האחרונים, קראתי דווקא לחזק את המימד העממי של הכעס הפלסטיני. קראתי לתעל את הכעס, לתוך מאבק פוליטי שיכול לגייס את כל העם, ולזה קראתי "אינתפאדה אמיתית", אמרה זועבי. 
 "אני דורשת מנתניהו להפסיק את ההסתה הפרועה שלו, שאיתה קשה לי עוד היום להסתובב ברחוב. אני אמשיך בדרכי, שהיא ההפך המוחלט מדרכו של נתניהו, שמבוסס על ערכים אנושיים של חירות וצדק", הוסיפה.