יריד תעסוקה לאנשים עם מוגבלות נערך בעכו. זהו יריד ייחודי לקידום ושילוב אנשים עם מוגבלות שהתקיים ביוזמת רשות מקדמת תעסוקה, המרכז לפיתוח ההון אנושי בעיריית עכו, שירות התעסוקה ותוכנית רמפה מיסודה של ממשלת ישראל.



ביריד השתתפו בין השאר מעסיקים רבים שהציעו מגוון משרות לדורשי העבודה שפקדו את היריד, מנהל שירות התעסוקה, יהודה אזולאי ומנהלת המרכז לפיתוח ההון האנושי, כרמית כהן. מלבד ראיונות והיכרות ראשונית עם המעסיקים, נהנו הפונים מתמיכת צוות התכנית אשר העמיד לרשותם עמדות סיוע בכתיבת קורות חיים, הכנה אישית לראיונות עבודה ועמדות להנגשת שירותים ומיצוי זכויות מטעם הביטוח הלאומי. ראש העיר עכו שמעון לנקרי: "יריד התעסוקה הוא יוזמה מבורכת ויש לו חשיבות רבה בסיוע לבעלי מוגבלות באיתור תעסוקה. כמו כן, אנו רואים בכל התכנית והמיזם של רמפה, דרך נכונה לשילוב צעירים בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית בכלל ובכניסה למעגל העבודה בפרט".



ד"ר סיגל שלח, מנכ"לית תבת-ג'וינט ישראל: "לאור הצלחת יריד התעסוקה לאנשים עם מוגבלות בשנה שעברה בכרמיאל, החלטנו גם השנה לקיים יריד דומה והפעם בעיר עכו. אנו בג'וינט ישראל-תבת עוסקים כל העת בפיתוח פתרונות תעסוקה שיובילו לכניסת מגוון רחב של אנשים למעגל התעסוקה וזאת מתוך הכרה כי תעסוקה ותעסוקה מגוונת היא המפתח ליציאה ממעגל העוני, למוביליות חברתית ולקידום החוסן הכלכלי- חברתי בישראל".



לתכנית רמפה לשילוב וקידום צעירים עם מוגבלות בעולם התעסוקה, שותפים משרד הכלכלה, ג'וינט ישראל-תבת, קרן משפחת רודרמן, המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה והשירותים החברתיים, משרד הבריאות, שירות התעסוקה, קואליציית זה עובד, מרכזי צעירים, רשות מקדמת תעסוקה. המעסיקים שיחליטו להעסיק אדם עם מוגבלות, יזכו למידע והדרכה בדבר זכויותיהם כמעסיק מגוון מטעם משרד הכלכלה וכן יזכו לליווי וקשר שוטף לצורכיהם מטעם רכזי המעסיקים של צוות תכנית רמפה.