תקיפה, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, העלבת עובד ציבור והתנגדות למעצר, אלה העבירות שיוחסו לתושבת השפלה בכתב אישום חמור שהוגש נגדה, בגין אירועי לילה שבו הגיעו שוטרים לביתה בעקבות תלונות על רעש. בית משפט השלום ברחובות זיכה אותה מכל העבירות שיוחסו לה, למעט הפרעה לשוטר. בהכרעת הדין מתח השופט ביקורת חריפה על התנהלות השוטרים באירוע וקבע כי הם לא היו אמינים בעדויותיהם.
 
המאורעות שהובילו לכתב האישום התרחשו ביולי 2012. הוא מגולל כיצד בשעת לילה מאוחרת נקראו שוטרים לבית ביישוב בשפלה. הם עצרו את בנה הצעיר של הנאשמת, ובתגובה היא משכה בידו של אחד השוטרים, אגרפה את ידה לעבר פניו בניסיון להכותו, התנגדה למעצר, התיזה על השוטרים מים ואף גידפה אותם.
 
האם הכחישה את המיוחס לה. לטענתה, היא דווקא ניסתה להרגיע את הרוחות, והשוטרים הם שנקטו אלימות וריססו גז מדמיע בפניה. במהלך המשפט נשמעו עדויותיהם של השוטרים שנכחו באירוע, וכן הוגשו הדוחות שמילאו בעקבותיו.
 

אחד השוטרים תיאר בדוח הפעולה, ומאוחר יותר בעדותו בבית המשפט, כיצד נאלץ לרסס גז פלפל לעבר האם ובנה, וכיצד האם אחזה בידו ודחפה אותו. השופט מנחם מזרחי קבע כי "אינני מקבל את עדותו, בין השאר משום שלא זכר פרטים שונים אודות האירוע, וכן לאור עדותו כי בפרק זמן שירותו הקצר יחסית במשטרה הצליח לרסס גז מדמיע 'עשרות פעמים'".
 
לגבי שוטר נוסף כתב השופט: "ניכר היה שאינו מייחס די חשיבות לתנאים שבהם יש להשתמש בגז מדמיע, מצב המסכן חיים בלבד". השופט קיבל רק את עדותו של שוטר שלישי, ש"עדותו הייתה מתונה, הוא הכיר את התנאים לשימוש בגז פלפל ואת נוהלי המשטרה, והודה שהאירוע נולד בטעות".
 
 אף כי השופט מתח ביקורת גם על הנאשמת וציין כי "הגזימה בתיאור העובדות", הוא זיכה אותה מרוב האישומים וגזר עליה את הרף הנמוך של ענישה במקרה כזה – חודש מאסר על תנאי. "אין לבחון את האירוע במנותק מהחלק של השוטרים", נימק השופט את החלטתו, "אשר ביצעו שימוש בגז מדמיע, ייתכן שבניגוד לנוהלי המשטרה". 
 
עו"ד יוסי ציטיאט, שייצג את הנאשמת מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "בית המשפט קיבל את עמדתנו כי התנהלות המשטרה באירוע קטן ומינורי שניתן היה לסיים בדרכי נועם, הייתה חסרת פרופורציה". 
 
מדוברות מרחב לכיש במשטרה נמסר: "בית המשפט הרשיע את הנאשמת בעבירה של הפרעה לשוטר. בנוסף מצא השופט פגמים רבים בעדותה של הנאשמת. למותר לציין כי משטרת ישראל מכבדת כל החלטה שיפוטית, וכך תעשה גם במקרה המדובר".