בעקבות פתיחת הסניף הראשון של בנק הפועלים בכפר יאסיף במאי: כחלק מהגברת מעורבות הבנק בקהילה, אנשי עסקים ומעצבי דעה בכפר יאסיף נפגשו השבוע עם מנהל אגף בנקאות קמעונאית. כחצי שנה לאחר פתיחת הסניף הראשון בכפר יאסיף, ראשי בנק הפועלים בצפון שוחחו עם מובילי דעת קהל מהמגזר הערבי ושמעו רשמים ובעיקר דרישות סיוע. הבנק הודה למנהלים ולעובדים על כך שהם מוכנים לפתוח סניף במה שנודע כגוב האריות, וזאת מפני שתושבי כפר יאסיף ידועים בכך שאינם בעלי חיבה רבה לבנקים ישראלים.
במפגש דנו הבכירים באופנים שבהם ניתן לקדם את החברה הערבית דרך השירותים והעקרונות של הבנק. בנק הפועלים, בניגוד לאחרים, ידוע בכך שהוא מנהיג פרויקטים רבים לטובת הקהילה, והמגזר הערבי הוא פרויקט חדש שלו.

תעסוקה ורווחה לתושבים
 
נכחו במפגש: גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית, נעמה ציגלר-קונפינו, מנהלת אזור חיפה, נביל תותרי, מנהל פרויקט צמיחה בחברה הערבית והישאם עוואד, מנהל סניף כפר יאסיף. ציגלר-קונפינו אמרה כי היא מברכת על כל שיתוף פעולה מן הסוג הזה ורואה בכך מוטיב הכרחי לקידום הבנק והעניינים הקשורים בקהילה. עוד הוסיפה כי רצונם של מנהלי הבנק הוא שהחברה הערבית תצמח, וכי הם מבקשים לקדם תעסוקה ורווחה לתושבים.
 

במפגש השתתפו אנשי עסקים ומעצבי דעה מכפר יאסיף, ובהם ראש מועצת כפר יאסיף עאוני תומא וראש מועצת אבו סנאן מר ניהאד משלב. גולן שרמן ציין את התרומה החשובה של החברה הערבית למשק הישראלי ואת פעילותו של הבנק במגזר, כגון הרחבת פריסת הסניפים, קליטת עובדים חדשים למסלול הכשרה לניהול ולקורס בנקאיים, וכן התאמת פתרונות בנקאיים לצרכים הייחודיים המאפיינים את האוכלוסייה.