שלג ראשון ירד היום (שני) במפלס העליון של החרמון.  בפסגות הגבוהות ירד הלילה שלג ראשון העונה. השלג לא נערם עדיין והכמויות שירדו הן בניגוד לתחזיות והציפיות.


הנהלת אתר החרמון מסרה כי השלג היה קל מאד והחל לרדת מגובה של 1400 מ. השלג צפוי להמשך בצורה קלה גם היום ומחר.אתמול בערב  קיימה הנהלת אתר החרמון טקס הדלקת נר שמיני של חנוכה עם גדוד ההנדסה בחרמון, חנוכייה מרהיבה ממגלשי סקי עוצבה ע"י צוות האתר לרגל החג.

בלילה החל שלג ראשון וקל לרדת מגובה 1400- 1600 מ', המפלס התחתון של האתר נעטף בשכבת שלג דקה (כ- 1 ס"מ) ובמפלס העליון ירדו סנטימטרים ספורים.

מנת השלג הראשונה שירדה הלילה מהווה התחלה עדינה לעונת השלג, בתקווה שתתעצם בהמשך. "כדאי לנצל את יום חופשת חג החנוכה האחרון לטיול לחרמון, מזג האוויר בהיר, צלול וקר, והנוף מרהיב" אמר לירון מילס מנכ"ל אתר החרמון.
 

שלג קל מאוד בפסגות העליונות של ההר. צילום: אתר החרמון, יח"צ

 בשאר הארץ צפוי להיות מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר של הטמפרטורות. גשמים מקומיים מלווים בסופות רעמים בודדות בעיקר במרכז הארץ, גשם מקומי בדרום עד שעות אחה"צ. הלילה יהיה מעונן חלקית.
אתמול ירד שלג קל בסביבות מצפה רמון וצבע בלבן את הרי הנגב. שטפונות כבדים נרשמו בדרום וכביש 22 נותר סגור במהלך הבוקר בין צומת משאבי שדה לצאלים בעקבות חשש משטפונות אך נפתח לתנועה.