שוב פעם בלב רחוב הומה אדם, שוב מלחמת העולם התחתון משבשת את חיי השגרה בישראל. פיצוץ רכב אדיר הרעיד היום (שלישי) את צומת הרחובות ערבי נחל פינת שפע טל ברמת גן. האיזור נמצא על גבול תל אביב ורמת גן, וגרם לפקקי תנועה אדירים, כשרק במזל הפיצוץ לא פגע במספר אנשים נוספים וחפים מפשע. היעד לפיגוע היתה בכיר בארגונו של עמיר מולנר, שנפגע בפיצוץ ביחד עם מאבטחו האישי.



פרופסור פיני הלפרן, מנהל המחלקה לרפואה דחופה-מיון מבית החולים איכילוב מסר הצהרה בנוגע למצב הפצועים ואמר: "לחדר המיון הגיעו שלושה פצועים, שניים במצב קשה, מטופלים בחדר הטראומה, השני הגיע לחדר מיון. בניגוד לשמועות, אין אף אחד שנפטר כרגע ואנחנו ממשיכים לטפל בהם".
פיצוץ הרכב על גבול תל אביב - רמת גן


יהודה הילדסהיים מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני נפגעים במצב קשה שסבלו מפגיעות וכוויות קשות כתוצאה מעוצמת ההדף לאחר שאירע פיצוץ ברכבם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי לגבר ואשה עוברי אורח שנפצעו קל".
 
סגן מנהל מרחב דן במד"א אפי לבב, וחובש בכיר במד"א דני בן ארוש שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "מחוץ לרכב שכבו 2 גברים עם פגיעות קשות בגפיים אחד מהם היה מחוסר הכרה ובסמוך התהלך גבר כבן 30 שסבל מפגיעות הדף. הכנסנו אותם מייד לאמבולנס ותוך טיפול רפואי מציל חיים פינינו אותם לבית החולים כשמצבם של שנים מוגדר קשה והשלישי קל".

בן כהן הוא דמות מוכרת מאוד בעולם הפשע. בעבר היה מקורב לעמיר מולנר, אך היחסים בין השניים עלו על שרטון. בעבר הוא נעצר מספר רב של פעמים, בין 2013 ל-2015, כשבאמתחתו חשדות לפיהן העלים הכנסות בשווי 300 מיליון שקלים, וכן היה חשד שהיה מעורב בהשלכת הרימונים לעבר סוכנות "סובארו" בעיר.