הרצח בתל אביב: מחקירה ראשונה של האירוע בו נרצחה צעירה צעירה בת 18 היום (חמישי) בחדר המדרגות בביתה, נמצאו ממצאים בזירת העבירה אשר מעלים חשד למעורבות האחות כבת 18 וכן החבר של האחות כבן 18 שהיה אף הוא בזירה. השניים יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם.



המשטרה מסרה כי "הרקע בשלב זה טרם הובהר, וההנחה שלנו היא שעד להארכת המעצר יהיה בידינו את המניע".  חשוב לציין כי גם אימן של השתיים מסרה עדות במשטרה שייתכן ויהיה בה כדי לסייע בידי החוקרים לחשוף את המניע לרצח. 



כזכור, בשעות הצהריים נמצאה צעירה בת 18 כשהיא דקורה, ללא רוח חיים בחדר המדרגות שבביתה בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. על גופתה נמצאו סימני אלימות קשים. החשוד במעשה נמלט וכוחות גדולים של משטרה מנהלים אחריו סריקות ואף הציבו מחסומים במטרה לאתר אותו. בתוך כך עכבה המשטרה לחקירה את אחותה של המנוחה ובן זוגה כדי לבחון את מעורבותם באירוע.



כוחות משטרה גדולים בזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
כוחות משטרה גדולים בזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה



הצעירה נרצחה בדקירות סכין סמוך לכניסה לדירת מגורי משפחתה בקומה החמישית בבניין ברחוב סמטת נטע בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. מתחקור ראשוני עולה כי הצעירה שישבה בבית משפחתה קיבלה לפתע שיחת טלפון אותה ביקשה לנהל מחוץ לדירה. בדיוק ברגע שבו פתחה את הדלת ויצאה אל חדר המדרגות התנפל עליה צעיר שהיה חמוש בסכין, דקר אותה באכזריות ונמלט מהמקום בריצה.



אחותה שהיתה עמה בדירה ושמעה את הצעקות פתחה את דלת הבית ולאחר שהבחינה במנוחה הזעיקה מיד את המשטרה וצוותי מד"א למקום. במשטרה יבדקו את מכשיר הטלפון של הצעירה במטרה לבדוק האם יש קשר בין שיחת הטלפון שניהלה לבין החשוד ברצח.