מרים פרץ, האם ששכלה שניים  מבניה מבקשת את עזרת הציבור באיתור חומרי וידאו נדירים של בנה אלירז. בפוסט שהפך ויראלי ברשתות החברתיות היא מבקשת להפיץ את דבריה, בתקווה שאלה יסייעו לה לאתר את החומרים שהפכו זיכרונות מבנה.

"לפני כשלוש שנים מסרתי למישהו חומרי וידאו שהיו לי על אלירז בני היקר, בשביל סרט שהוא הכין. סמכתי עליו שיחזיר את החומרים ומאז כבר הספקתי לשכוח אפילו במי מדובר. החומרים האלה יקרים לליבי", כתבה פרץ. "יש בדיסקים קטעי וידאו נדירים של אלירז שאין לי אותם בשום מקום אחר וקשה לתאר עד כמה הם חסרים לי. כמעט והתייאשתי מהחומרים אולם הציעו לי לנסות להגיע אליהם דרך הרשתות החברתיות", הוסיפה. 
 
על הבקשה המיוחדת כתבה: "אני פונה אליכם בתחינה - הפיצו את הבקשה הזו בכל מקום אפשרי, ואולי כך היא גם תגיע אל מי שלקח את החומר ותזכיר לו כי יש כאן אמא אוהבת ומתגעגעת שהחומרים האלה יקרים לליבה עד מאוד".  היא ביקשה לציין כי כל מי שיודע פרטים על מקום הדיסקים האלה יכול להודיע לה על כך דרך אמציה האיתן מאולפני אתרוג, במייל: [email protected].  

כזכור, האם השכולה פרץ איבדה את בנה אלירז שנפל בהתקלות מחבלים ברצועת עזה, ואת בנה אוריאל שנפל במערב בדרום לבנון. פרץ הפכה בעצמה בעל כורחה סמל לחוזק והפכה דמות נערצת. גם לאחר השכול, היא נפגשת עם אמהות, נשים ואלמנות שאיבדו את יקיריהן, מחזקת אותן ומסייעת להן להתמודד עם המציאות הלא-פשוטה לאחר האובדן. כעת, נותר רק לקוות שבקשתה תתמלא והיא תזכה בחזרה בזיכרונות מבנה.