בשבוע הבא יערוך סינמטק תל אביב "פסטיבל סולידריות" בשיתוף בצלם, רופאים לזכויות אדם, שוברים שתיקה ופורום משפחות שכולות ישראלי־פלסטיני. 

אף על פי שסינמטק תל אביב הוא בתמיכת משרד התרבות - שהשרה העומדת בראשו טענה כי יצירות שאינן נאמנות למדינה לא יזכו לתמיכה - בחירת הסרטים בפסטיבל עלולה שלא לעבור את הרף. 
 
למשל, "קולנוע שובר שתיקה", סרט שהפיק ארגון שוברים שתיקה במיוחד לפסטיבל ובו מספרים פעיליו על שירותם הצבאי בשטחים. 
 

סרט נוסף העלול לעורר מחלוקת עוסק בפועלו של עזרא נאווי. בתוכנית הפסטיבל לא נזכר שהמשטרה המליצה להעמידו לדין בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע ומגע עם סוכן זר, אלא בחרו להתמקד בפועלו. "עזרא נאווי הוא הרוח החיה בהגנה על הפלסטינים בדרום הר חברון. הוא לא נרתע ממעצרים, הוא מסייע במסיק ומארגן קייטנות לילדים", נכתב באתר הסינמטק. לפני כחצי שנה הקימה השרה רגב צוות מיוחד שעבר על תכני הסרטים בפסטיבל אחר של הסינמטק - "48 מילימטר", העוסק בנכבה - כדי לבדוק אם הסרטים מעודדים הסתה וגזענות.

שאלת "מעריב־השבוע" שהופנתה בנושא לדוברת השרה טרם נענתה. 
 
מארגון עד כאן נמסר: "פעם נוספת מקבל הציבור הוכחה כי הארגונים האנטי־ישראליים המכנים עצמם 'ארגוני זכויות אדם' מעוניינים לקדם הרבה דברים, רק לא זכויות אדם. נותנים במה לאדם כמו עזרא נאווי בטענה שהוא מגן הפלסטינים לאחר שכל עם ישראל חזה בו מתגאה כי הוא מוסר פלסטינים לביטחון המסכל במטרה שירצחו אותם".
 
מארגון האמת שלי נמסר: "אנו מצפים מסינמטק תל אביב להוביל פלורליזם מחשבתי ותרבותי ולאפשר גם לקולות המבקשים להציג תמונת מצב אותנטית מהשטח, המביאה לידי ביטוי את מוסריותו של צה"ל ואת סולם הערכים הגבוה שעליו הוא מחנך את חייליו".