תמיכה מהבעל:  לאחר שהזמר אמיר פיי גוטמן חשף כי הוא נאבק במחלת הסרטן, מגיע היום (שישי) סטטוס מרגש של בעלו של פיי גוטמן, ינאי, שהביע תמיכה בבן זוגו, וכתב: "אוהב אותך בעלי, ננצח גם את זה". 



"היום לפני שמונה שנים , בשקט ובחברת הקרובים לנו ביותר - נשבענו להיות שם האחד בעבור השני. זה יום הנישואין השמיני שלנו. והוא הופך להיות המשמעותי מכולם", כתב ינאי בסטטוס המרגש שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, וזכה במהירות למאות צפיות ושיתופים. 

הוא הוסיף :"איזה מזל שזכיתי בך. בנינו יחד בארבע ידיים עולם שלם. 

יש לנו ילד מדהים , משפחה מיוחדת וערימה של חברים שהולכים איתנו יד ביד. אתה כל מה שאפשר היה לבקש. אוהב אותך בעלי. 

ננצח גם את זה". 

אתמול נמסר מבית החולים איכילוב בתל אביב כי  פיי גוטמן אובחן כחולה בסרטן בבלוטות הלימפה. עוד נמסר כי פיי גוטמן מאושפז במערך ההמטולוגי והוא מתחיל לקבל טיפול רפואי אינטנסיבי נגד המחלה. 



פיי גוטמן התאשפז בבית החולים כבר לפני מספר שבועות. במשך תקופה זו הוא עבר סדרת בדיקות מקיפה, ואתמול כאמור הוא אובחן כחולה בסרטן בבלוטות הלימפה. הזמר ביקש למסור הבוקר: ״קיבלתי את הבשורה והאבחון של הרופאים ואני לומד להתמודד איתה. אני אדם מאמין ואופטימי לגבי המשך הדרך שלפני". 



"אני מבקש להודות לבעלי ינאי ולמשפחתי על התמיכה ולכל עם ישראל על העידוד, איחולי ההחלמה וגילויי האהבה שאני זוכה להם בשבועות האחרונים", הוסיף סולן להקת היי פייב לשעבר. "אני מבקש להתרכז עכשיו בהחלמתי ומודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ומאמין שיחד ננצח".