טסים לחו"ל בחג? אתם לא לבד. מספר שיא של 1.1 מיליון נוסעים צפויים לעבור במהלך פסח בנתב"ג – גידול של 14 אחוזים לעומת אשתקד. כך צופים ברשות שדות התעופה. הלחץ של פסח בנתב"ג יחל היום (רביעי), במהלכו צפויים לעבור בשדה כ-70 אלף נוסעים. ב-1 במאי, עם שובם של הנופשים לארץ, צפוי יום שיא נוסף בו יעברו מעל ל-70 אלף איש לעבור בשדה התעופה.

ברשות שדות התעופה נערכו לקראת העומס הצפוי בתגבור הצוותים ובמקביל, בשירות מיוחד של מתן אפשרות לנוסעים לבצע צ'ק אין מהבית. הם יצטרכו לעבור בשדה רק בידוק בטחוני בתורים מהירים, דבר שצפוי לחסוך זמני המתנה ממושכים בתורים הענקיים לדלפקי חברות התעופה באולם הנוסעים היוצאים.

במיוחד בשביל אלו שמתלבטים לגבי יעד טיסה ועלות, הכנו רשימה ליעדים המתאימים לימים אחדים על החוף, כאן באגן המזרחי של הים התיכון, לפני להט יולי־אוגוסט. אז אם לא נסעתם לאכזיב, אילת או נתניה, מוגשת לכם תזכורת קצרה לארבעה יעדי חופים לא רחוקים עם אפשרות לגוון את הבילוי בטיולים בטבע במעט תבלין היסטורי.  בקפריסין תוכלו למצוא חופים רגועים, כפרים לצד דרך יין, מנזרים ומסלולי הליכה רגליים בהרי הטרודוס. בכרתים ישנה שפע שמש, מיתולוגיה יוונית ואפילו מלונות "הכל כלול" ברמה שמתעלה על זו של טורקיה. במלטה תגלו חופים יפים עם מערות ייחודיות, ובדרום איטליה תוכלו לחוות את דרך החוף של אמלפי (Costiera Amalfitana), על כפריה, מפרציה הטורקיזים, נקודות התצפית, הווילות והגנים, שהופכים אותה לאחת מנקודות התיירות המפורסמות בתבל.

מי שבכל זאת נשאר בארץ, יהנה ממזג אוויר נעים. ביום שישי הטמפרטורות יוסיפו לרדת אך יישארו גבוהות מהרגיל בהרים ובפנים הארץ. בשבת יהיה נאה עד מעונן חלקית, ולא יהיה שינוי ניכר בטמפרטורות - הן יישארו גבוהות מהרגיל בעיקר בהרים ובפנים הארץ. ביום ראשון לעומת זאת צפויה התחממות קלה ויהיה חם מהרגיל בעיקר בהרים ובפנים הארץ.