פעיל הימין יואב אליאסי, המכונה "הצל", פרסם בפייסבוק הודעה זועמת, בה יצא נגד חבריו למחנה הפוליטי וטען שנפגע מהם. "חפשו לכם פראייר אחר", כתב. נתן זהבי הגיב לדברים אתמול בתכניתו "זהבי עצבני" ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "אחד מגדולי המנהיגים בארץ, אחת מהאושיות של העם היהודי בארץ ישראל. מר אליאסי. אדם רציני, מעמיק, נאה למראה. דבריו דברי נועם, על פי מקורותינו. מעולם לא דיבר גסות, לא פגע באיש. לבוש תמיד בטוב טעם, מעונב, חליפה יפה. הוא אומר שהוא כועס על הימין, וכשמר אליאסי, המכונה 'הצל', כועס על הימין, זה אומר שפגעו בו קשות".




 



"אני מצטט את דבריו של האיש", המשיך זהבי, "שבדברי הימים של עם ישראל ירשמו אותם, הוא גם יהיה חז"ל של עוד אלף שנים: 'נגמרו הימים שבהם אני שוכב בשביל כל הימין'. לא ידעתי שהוא שוכב בשביל הימין, חשבתי שהוא עומד בשביל הימין. 'תמצאו מישהו אחר להודיע לו, כשהוא נלחם את המלחמות שלכם, להתנער ממנו בניצחונות'. מה? במה הם ניצחו. אליאסי מאוכזב: 'תמצאו מישהו אחר להגיד לו שהוא צודק, אבל ליד אנשים מהמחנה השני להגיד כן גם הוא קיצוני. תמשיכו לקלל את התקשורת ולהגיד שהם הבעיה, אבל ליישר איתם קו ולהקריב אותי בשביל לרצות אותם'. מה זה 'להקריב אותי? בחייאת, אליאסי, מה זה 'להקריב', מה אתה עז? מה אתה גדי? וולאק, אתה פר".


 



"טוב, אליאסי, אני בטוח שאתה תשלים עם חבריך בימין", סיכם זהבי, "הם זקוקים לך, אתה זקוק להם, ולא טוב לריב, לא טוב. תעשה שלום תמיד, בהכל. אל תשכח, דרכינו דרכי נועם. פה קצת לכלוך, שם קצת, אבל למה להתלכלך? למה אלימות? למה לריב? כולנו בני דת משה, כולנו היה לנו אותו סבא רבא רבא, אברהם אבינו. אחלה בן אדם היה".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו