חזר לסורו: רכבו של תושב טירה שנתפס מסיע שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) הוחרם למשך שבועיים, ו-24 שעות לאחר שקיבל אותו בחזרה, החשוד נתפס כשהוא מבצע את אותו מעשה בשנית. כאשר נתפס הגבר בן ה-53 לראשונה, הוחלט להחרים את רכבו למשך חודש ימים, אך הוא ערער על ההחלטה לבית המשפט ושם קוצרה תקופת ההחרמה לשבועיים בלבד. הפעם, הוחלט להחרים את רכבו לחודשיים. 



מטעם המשטרה נמסר כי במסגרת המאבק הכולל בתופעת השוהים הבלתי חוקיים נבדקו בחודש שעבר ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק מספר רכבי הסעות אשר חלקם משמשים על פי החשד להסעת שב"חים. אחד מנהגי רכבים אלו אשר נתפס מסיע שב"ח הינו החשוד המדובר מטירה. ממשטרת ישראל נמסר כי "הסעת שב"ח מהווה עבירה פלילית לכל דבר ועניין ובנוסף, יש חשש כי סיוע לשב"ח עלול להוות סיוע לפעילות חבלנית עוינת. המשטרה שבה וקוראת לציבור, במיוחד בימים רגישים אלה, לשמור על החוק ולא להעסיק, להלין או להסיע שב"ח ובכך לסייע לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".



בתוך כך, נתפסו במהלך סוף השבוע במרכז תל אביב 27 שב"חים, תושבי שטחים מאזור חברון וראמללה, וכן שני מעסיקים ושני חשודים שהסיעו שב"חים בניגוד לחוק. זאת במסגרת פעילות משטרתית לאיתורם.