קצינת המשטרה שהתלוננה במח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) נגד ראש להב 433 ניצב רוני ריטמן בגין הטרדה מינית, שלחה היום (רביעי) מכתב למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, בו היא מאיימת בפני תביעת דיבה חמורה נגדו. במכתב ששלחה הקצינה למפכ"ל באמצעות עורך דינה חי בר-אל, היא מזהירה מתביעת לשון הרע, בעקבות האמירות המיוחסות למפכ"ל שנחשפו אמש, לפיהן ישנם בעלי אינטרסים שעומדים מאחורי ניסיונות לפגוע בלהב 433 ובעומד בראשה. 
"כבר כמה חודשים שגורמים בכירים - רובד של אנשים בעלי כוח וממון, פועל כדי להטיל אימה על רוני ריטמן ראש להב 433 ובכירים נוספים. האנשים שמנהלים חקירות מאוד רגישות, הכי רגישות במדינת ישראל. אנחנו יודעים שהרובד הזה מממן בכסף רב, ייעוץ משפטי לקציני משטרה שסרחו ומטילים רפש במחלקה לחקירות שוטרים. מי שיעקוב אחרי הכסף יגיע לרובד", אמר אמש המפכ"ל. 
אלשיך אמר את הדברים בין היתר בעקבות תלונות שהוגשו למחלקה לחקירות שוטרים כנגד בכירים בלהב 433 ובהם ניצב ריטמן על מעורבות, שגילו לכאורה בניסיון להשפיע כביכול על מפקדת יחידת ביטחון מידע (יחב"מ) סנ"צ סימה ימין, שכתבה חוות דעת בעייתית לגבי שוטר המשרת ביחידת עילית מובחרת בלהב 433 ונושא בתפקיד רגיש ושלכאורה כשל במבדק ביטחון מידע. על פי אותה תלונה, אותו שוטר שהוא גם בנו של קצין בכיר ביחידה, נשלח למבדק נוסף, הפעם במחלקה המשפטית של המשטרה ונשאר בתפקידו.

נשאר בתפקידו. רוני ריטמן, צילום: פייסבוק משטרת ישראל

כזכור, חקירת מח"ש העלתה כי ריטמן אכן הטריד את הקצינה מינית. היועץ המשפטי לממשלה דאז, יהודה ויינשטיין, המליץ לפתוח בהליך משמעתי נגד ריטמן, אך אלשיך החליט להשאיר את ריטמן בתפקידו. בעקבות כך, בחודש שעבר, עתרה הקצינה לבג"ץ נגד אלשיך בבקשה להדיח את ריטמן מתפקידו.