פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד ויסאם סלים, בן 31 תושב אעבלין, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה, התחזות כאדם אחר, זיוף מסמך בנסיבות מחמירות, חדירה לחומר מחשב ומידע כוזב.



מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חאלד חכרוש, עולה כי מתחילת שנת 2015 ועד לחודש יולי 2015 עבד הנאשם כסוכן שטח ושיווק למגזר הערבי שירותי טלוויזיה, טלפון וגלישה באינטרנט המהיר של חברת הוט. בתקופה זו שיווק הנאשם במרמה כ-180 חבילות של חברת הוט ללקוחות פוטנציאלים, הכוללות שירותי טלוויזיה, טלפון וגלישה באינטרנט המהיר. הנאשם נהג להגיע אל הלקוחות, להזין את פרטיהם, תוך שהוא משנה חלק מהפרטים ורושם פרטי הוראות קבע, השייכים לאנשים אחרים, שאינם קשורים וללא ידיעתם. לאחר הזנת פרטי הלקוחות הפיקטיביים, היה מעביר את המסמכים הפיקטיביים לידי חברת הוט, אשר דאגה לשלוח טכנאי לצורך התקנת הציוד בבית הלקוחות.



עוד עלה, כי במקרים בהם חשש כי הלקוח עלול להתחרט ולבטל את העסקה, הזין הנאשם את מספר הטלפון האישי שלו ולאחר מכן, בשיחת אימות מול החברת הוט, התחזה ללקוח על מנת להשלים את העסקה ובכדי למנוע מחברת הוט להתחקות אחר אותו לקוח. עבור כל עסקה פיקטיבית מתוך כ-180 עסקאות, קיבל הנאשם במרמה כ-300 שקלים מחברת הוט, ובסהך הכל קיבל הנאשם במרמה סך של כ- 54,000 שקלים. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לחברת הוט נזקים בסך כולל של כ- 545,000 שקלים הכוללים את התשלום עבור העסקאות הפיקטיביות, ציוד, שכר עובדים וטכנאים ואובדן הכנסות.



הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.