כיצד עובדת בישראל תעשיית שיחות הסקס בוידיאו? טלי (שם בדוי), רווקה בת 32, סיפרה לדנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" על החיים מאחורי המצלמה: "אני עושה את זה חצי שנה בערך וחברה שלי עושה את זה כבר שלוש שנים. התנסיתי בזה כבר לפני 5 שנים באתר בחו"ל. רציתי לעשות כמה שקלים, אבל שם זה מבוסס טיפים ולא מרוויחים מזה, לא משתלם ולא שווה. האתר שעכשיו הוא ישראלי ועובד לפי דקה. אני מקבלת שניים וחצי שקל לדקה באמצע השבוע, ובעל האתר מקבל שבעה וחצי שקלים לדקה מהלקוח. סוף שבוע אני מקבלת שלושה שקלים לדקה. כמה שאת עושה יותר דקות את עושה יותר כסף. כמה שנכנסים אליך יותר לקוחות, ואת בחורה יותר אטרקטיבית ואת בחורה יותר נחמדה, הלקוח נשאר איתך יותר זמן".



"זו עבודה לכל דבר", סיפרה, "קניתי מצלמת רשת ויש לי כרטיס באתר. אני עובדת עם תלוש שכר, יש לי בוס, זו עבודה כמו שירות לקוחות ומלצרות. אני יכולה להתחבר בכל שעה, שבע בבוקר, תשע בערב, שתיים בלילה. אני עושה את זה מתי שמתחשק לי. כדי להתקבל צריך לעבור שיחת קבלה. בחורה שלא נראית הכי טוב או שהיא לא נחמדה, רוב הסיכויים שהיא לא תצליח בעבודה הזו, כי לא ילך לה עם הלקוחות. עקרונית אפשר להתפרנס מזה, תלוי כמה שעות, כמה את מוכנה להשקיע. למי שמחפש 'חינמים' יש כזה דבר שנקרא 'הצצות', וכל עוד אני לבושה זה פתוח. אבל רצוי לסגור את זה ברגע שמתפשטים, כי אין דבר כזה ציצי חינם". בהמשך הוסיפה: "אני לא בזוגיות, אבל אני מכירה מישהי עם זוגיות בריאה שעושה את זה. בני הזוג מבינים את זה. יש גם כאלה שעושים את זה יחד, שהיא מביאה את החבר שלה".


 
על הלקוחות שמתחברים לצפות בה סיפרה: "יש הרבה אנשים שפשוט באים ומדברים איתי במשך שעה ואני לא מתפשטת בכלל. הם רוצים לדבר עם מישהו, זה הכל. אני הכי נהנית מזה, מן הסתם. אם מישהו בא ורוצה לדבר איתי, אני מדברת איתו. אני בן אדם נחמד, באמת. אני מאמינה בזה. אני חושבת שאם אתה בן אדם לא נחמד, כי זה שירות לקוחות, כמו כל שירות לקוחות, זה לא יעבוד, ויש אנשים שבאמת מגיע להם שתהיי נחמדה אליהם. הם משלמים הרבה כסף, הם אנשים בודדים בסך הכל. זה סוג של תרפיה, זה לא רק מין. זה ממש להיות חצי פסיכולוגית. כל הזמן מציעים לי להיפגש, ומציעים לי סכומים מטורפים. ידעתי שאם זה הולך לשם אין דרך חזרה. היה אחד ממש ממש מתוקי, היה חמוד לאללה. כזה חמוד אבל לא צריך להגזים".
 

"רוב הבקשות הן די סטנדרטיות", הדגישה, "כשמישהו בא ואומר לי 'רוצה להיות הזונה שלי'? 'רוצה להיות הכלבה שלי'? אני אומרת לו שזה לא הקטע שלי". ספקטור שאלה האם גברים מבקשים החדרת דברים, ונענתה: "אני יודעת, אני עושה את זה, אני לא נהנית מזה. אם מישהו מבקש קקי פיפי - אין כזה. תשמע, אח שלו, זה לא מתאים. אני עושה אנאלי, אבל יש לי שיטות שהם לא יראו שאני לא באמת עושה. זה גם מצחיק. יש את אלה שממש רוצים שאני אגיד להם את האמת, ואז הם מתבאסים על האמת. כזה 'אז למה את פה?', 'רגע, אתה רוצה שאני אגיד לך שאני פה כי אני חרמנית? באמת? זה מה שאתה רוצה?'. בחורות באתר כותבות על עצמן כמה משפטים, כמו 'בוא תשפריץ עלי' ו'אני מחכה לך פה', ואני חושבת, כאילו, אחותי, תירגעי. אני כתבתי על עצמי דברים כאלה נחמדים".
 
שריג הזכיר ש"טלי" סיפרה שהיא מכירה עוד חמש בנות שעובדות בשיחות וידיאו, ואמר: "הן כולן חכמות, חלקן אמניות, עם תואר, וזה הרבה יותר נפוץ ממה שיודעים". "טלי" הסבירה: "זה הבחורה בפייסבוק, זאת הבת של השכן, אלה בחורות מהממות ממשפחות טובות. אנשים אומרים לי את כל כך יפה וכל כך חכמה למה את עושה את זה? הם לא מבינים למה. הם באמת לא מבינים. יש לי בושה בזה, זה ברור. אגב, יש לי הרבה כבוד לזונות, יש לי חברות שעובדות בזה, בחורות אינטליגנטיות. אני אין לי את הכוחות הנפשיים לעשות את זה, אבל יש לי כבוד למקצוע הזה. אני גם מכירה מישהי שעשתה את זה תקופה והפסיקה. זה אפשרי".
 
ומסתבר שגם יש לה אג'נדה: "האג'נדה שלי היא להגיד שזה לא בסדר לומר שזה סבבה להיות 'שרמוטה' אבל ברגע ששמים על זה תג מחיר זה נהיה לא בסדר. אני מאלה שנגד 'מצעד השרמוטות', נגד הקונספט של בחורה שאומרת 'אני שרמוטה'. בחורה שמתגאה בכך שהיא מופקרת מינית, ואני רואה בנות 16 כותבות בפייסבוק 'אני שרמוטה', אבל כשמישהי שמה על עצמה תג מחיר, שאומר תקשיב בחור, אתה רוצה את הגוף הזה? 600 שקל, אתה רוצה להסתכל לי על הציצי במצלמה, תשלם לי, ופתאום זה אוי ואבוי, הפמיניסטיות עפות על זה, זה אונס, זה איום ונורא, וזה נורא טאבו בחברה שלנו לשים תג מחיר על הגוף. אז איך זה פמיניסטי שאני הולכת ומזדיינת עם כל העולם ואני גאה בזה שאני שרמוטה בחינם, אבל ברגע שאני שמה על עצמי איזשהו תג מחיר זה נהיה לא בסדר? זו צביעות שאין כדוגמתה וזה משהו שמרתיח אותי".
 
בשלב הזה חשפה דנה ספקטור: "כשהייתי ביפן והייתי צעירה עבדתי בסוג של תעשיית מין, בלי חדירה בלי סקס, דומה למה שאת עושה. באמת אני נורא פתוחה ואני מאמינה בזה והכל בשביל ההתנסות, ואני גם בן אדם מיני, ואין לי בעיה עם מיניות ואני לא חושבת שנשים זולות, אבל יש איזה משהו שקורה כשאת עושה את זה. זה את יודעת. זה נקרא דיס-אסוציאציה. את מאלחשת את עצמך ואת הגוף שלך. זה את בטח מכירה". "אני מכירה את זה ואני מסכימה איתך", השיבה "טלי", "אני עבדתי גם בחרא של עבודות כמו מלצרות וניקיון, כמו כל אחד אחר ואני חושבת שכולם משחקים את המשחק, וכולם מתנתקים מעצמם ומנסים להיות נחמדים ומקללים את הלקוחות בלב".

ספקטור אמרה: "מה שהפריע לי זה שזה גרם לי לשנוא גברים באיזשהו מקום, ואני אוהבת גברים. וגברים, או שמוציאים את הצד הסדיסטי שלהם או את הצד הפאתטי שלהם, אין באמצע, או תינוק או סדיסט. והתחלתי לראות את עולם הגברים באו תינוק או סדיסט וחשבתי שלא אוהב ככה לעולם". "רוב האנשים שאני מצטלמת מולם הם אנשים מאוד נורמטיביים", השיבה "טלי", "אני לא אומרת שהם מוזרים, הם אנשים חרמנים ובודדים. יש לי קבועים, שמחכים לי. יש רווקים ונשואים. בשביל הרווקים זה מסמל משהו". ספקטור אמרה שהיא לא מבינה כי "פורנו זה בחינם וזה לא בחינם". "אבל זה הרבה יותר אנושי, הרבה יותר אמיתי", השיבה "טלי", "אני מאוד נגד פורנוגרפיה כי רואים  שהבחורה סובלת וזה מבחיל אותי. שלא יעשו כזה, שייקחו זוגות שאוהבים ויצלמו אותם, זה יהיה מעניין אולי לראות, שיעשו את זה אמיתי".