בעימות שנערך היום (רביעי) בין המורה מהדרום החשודה כי ניהלה קשר אינטימי עם אחד מתלמידיה, נער בן 15, לבין בעלה הטוען כי רעייתו נכנסה להריון מאותו תלמיד ועברה לאחרונה הפלה. אתמול נחקרה המורה באזהרה בתחנת המשטרה בחשד לאונס התלמיד וניצול יחסי מרות אולם בחקירתה טענה כי למרות שהנער לומד בבית הספר שבו היא מלמדת, היא עצמה לא לימדה אותו במשך כשלוש שנים.

לדבריה, הקשר נוצר בתקופה האחרונה, נמשך לפרק זמן קצר והמפגשים היו בודדים. "התאהבתי בו וזה נגמר", אמרה. המורה ייחסה את מערכת היחסים להחלטה שלה להתגרש מבעלה בעקבות היחס המשפיל והאלים שהפגין כלפיה ואמרה כי ייתכן שנגררה לרגש. בתוך כך, בעלה ביקש את הרחקתה מבנם המשותף בן השנתיים. עוד אמר כי החל בהליך גירושין.

"הייתה קורבן לאלימות מצד בעלה"

פרקליטיו של הבעל, עורכי הדין עמיקם הדר וחדוה שפירא, טענו כי הראיה שהמשטרה שלחה את הרעיה למעצר בית בן חמישה ימים והרחיקה אותה מבעלה ומבנם המשותף מעידה על חומרת המעשה והדיווח נמסר גם לשירותי הרווחה.

עו''ד עמיקם הדר
עו''ד עמיקם הדר


מנגד טען עו"ד מיכאל בוסקילה, פרקליטה של המורה כי "מדובר באירוע מינורי יחסית. מרשתי טענה בחקירה כי הייתה קורבן לאלימות מצידו של בעלה ולכן נערך בעצם העימות. היא הטיחה בו שהוא היכה אותה ואף מעבר לזה במספר פעמים ולכן הם נפרדו והיא רצתה להתגרש ממנו. מרשתי כפרה מכל וכל בטענות לכאורה שהרתה לתלמיד והבהירה חד משמעית כי ההריון הינו מבעלה אולם היא לא רצתה ילד נוסף ממנו ולכן עברה הפלה". בוסקילה הוסיף בשם מרשתו כי טענות בעלה הינן הכפשה מבזה וכי הן חלק מניסיונו לזכות במשמורת על בנם המשותף. לדבריו, בעלה 'מינף' את הקשר החם שהיה לה עם התלמידים לסכסוך הגירושים שנסוב על משמורת הילד. היא פגועה ונסערת וטוענת כי בעלה מתנכל לה ולכן מאשימה בטענות אלה.

ממשרד החינוך נמסר כי "הנושא נמצא בחקירת משטרה. המשרד יפעל בהתאם לממצאי החקירה".