"מסיבה" מגונה: העבריין בן כהן נעצר היום (שישי) בחשד שביצע מעשה מגונה במטופלת בעת שהשניים שהו באגף השיקום של בית החולים "תל השומר". בתלונה שהוגשה על-ידי הנהלת בית החולים עולה חשד לפיו במהלך ליל אמש, בעת שכהן וחבריו חגגו "מסיבת החלמה" לרגל סיום הליך השיקום של כהן והידיעה כי הוא עומד לקראת שחרור מבית החולים, ביצע כהן על-פי החשד מעשה מגונה במטופלת וזאת ככל הנראה שהיה תחת שכרות.



כהן עזב את בית החולים ושוטרים שהגיעו למקום – הן במהלך הלילה בעקבות חשד לאירוע ירי והן בשעות הבוקר, ביצעו כאמור את מעצרו מספר שעות לאחר שעזב את בית החולים. כהן נמצא כעת בחקירה, בסיומה יוחלט כיצד לנהוג בעניינו.



כפי שפורסם לראשונה ב"מעריב אונליין", במהלך ליל אמש נשמעו קולות ירי במתחם השיקום בו מטופל העבריין בן כהן. לאחר הירי כהן הובהל לחדרו וכוחות משטרה ביצעו סריקות במקום. לאחר סריקות, לא נמצאו ראיות המוכיחות באופן חד משמעי שבוצע ירי במקום. גורמים במשטרה הדגישו כי יתכן והיה אירוע של השלכת נפצים אולם לא נשלל החשד כי אכן בוצע ירי במקום.



כזכור, בחודש ינואר התרחש ניסיון חיסול של העבריין כהן בפיצוץ רכב בצומת הרחובות ערבי נחל, פינת שפע טל ברמת גן. היעד לפיגוע היה בכיר בארגונו של עמיר מולנר, שנפגע בפיצוץ ביחד עם מאבטחו האישי. כהן הוא דמות מוכרת מאוד בעולם הפשע. בעבר היה מקורב למולנר, אך היחסים בין השניים עלו על שרטון. בין השנים 2013-2015 הוא נעצר מספר רב של פעמים בחשד שהעלים הכנסות בשווי 300 מיליון שקלים וכי היה מעורב באירוע של השלכת הרימונים.