אשת התקשורת לוסי אהריש פתחה חזית נגד הראפר, יואב אליאסי המכונה "הצל" שעורר סערה עם התפקדותו לליכוד. בתכנית "שיחת היום" אהריש פנתה אתמול במונולוג ישיר לצל וגינתה את ההתיימרות שלו לטענתה, לשנות את דרכו של הליכוד. "מזה חודשים מר אליאסי, אתה קורא להחזיר את הימין לליכוד, על איזה ימין אתה מדבר? ימין של אלימות, ימין של הסתה, ימין של מלחמת אחים? זה הימין בשבילך? ימין שנעריו עושים לך לייק בפייסבוק, לא יודעים מיהו ז'בוטינסקי וחושבים שמנחם בגין זה רחוב ליד עזריאלי? אתה רוצה להחזיר את הימין לליכוד? אתה? אתה יודע מה זו חירות, מוסר, ערכים ואחדות?" אמרה אהריש.



התגובה של הצל לא איחרה לבוא. הראפר פרסם פוסט בפייסבוק בו יצא נגד דבריה. "לוסי, את המתקפה שתקבלי בעקבות המונולוג השקרי, המסית והגזעני שמבוסס על שקרים שהפצת, את יכולה להאשים רק את עצמך, כי לקרוא לרבע מיליון אנשים בשמות גנאי זה לא לעניין ולא חכם", כתב הצל.



הצל בכנסת. צילום: אריק בנדר
הצל בכנסת. צילום: אריק בנדר



הצל לא נשאר חייב ועקץ את אהריש: "אבל אני אגיד לך מה אני חושב עלייך, אני גאה בך! מבחינתי את ניצוץ של תקווה בתחתית הייאוש, לא פעם ריגשת אותי ושיתפתי את דברייך, אני לא כועס על מה שאמרת, כי זה לא באשמתך, אני יודע שזה נשמע מתנשא אבל אני מבין שאת מוקפת באנשים צבועים כל היום שזה דבק בך, את מוקפת כתבים שמרוב שהם שיקרו לעצמם הם מאמינים לשקר וישבעו בחיי ילדם שזה נכון וגם את נפלת לבור".



 



בביקורת על המצדדים באהריש הוסיף : "אנשים שבגלל שאת ערביה יעשו לך הנחות כי זה פוליטיקלי קורקט, ויתנו לך מחיאות כפיים וחיבוקים כי בשבילם את פלא טבע. צבועים שלא דיברו עם ערבי מעולם חוץ מחמודי השיפוצניק או מחמוד המפנק מהחומוסיה ואומרים לך שאת לא נראית ערביה, אלא שילחשו ברגע שתסתובבי:' אתה יודע שהיא ערביה?' ואלו אנשים שלא רגילים ליצור כלאיים שכמוך, ערביה אינטליגנטית ונורמטיבית, שבמציאות של טיבי וזועבי את זן נדיר. מפתיע אותם לדעת שיש גם ערבים כמוך, אבל לא אותי, מבינה? אני גדלתי ביפו בבית ספר מעורב, כל כך מעורב שלא ידענו ולא היה אכפת לנו מי ערבי ומי יהודי, אז בשבילי את לא הכתבת הערבייה הטובה, בשבילי את ערביה ישראלית גאה ומושפעת שהפכה לכתבת ערוץ 2 שמאלנית וחבל".

אהריש שיתפה את הפוסט של הצל והתייחסה לתגובות הנאצה שקיבלה: "אז אתם רוצים לראות מה תומכי הצל הגיבו בבקשה... יואב אליאסי מכין לי את השטח למתקפה שאני הולכת לחטוף, ושהיא כל כולה באשמתי ... ולזה בדיוק התכוונתי בדבריי היום בפתיחת התוכנית". בפנייה לעוקבים שלה בפייסבוק הוסיפה אהריש: "בתור מי שאוהבת את המקום הזה יש לי אחריות גדולה להיות רלוונטית בחברה ובבית שלי ולגלות אחריות על העתיד שלנו... לא יכולה יותר לשבת מהצד ולשמוע אנשים שקוראים לאונס רצח וגירוש של אלו שלא חושבים כמותם, זה לא הבסיס הערכי שממנו רובנו מגיעים והגיע הזמן שנצעק את זה, חזק הרבה יותר"/

כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב"מעריב אונליין" כי ח"כ בני בגין מתנגד לצירופו של הראפר לליכוד. ח"כ בגין אמר ביום רביעי שעבר כי "כאשר יש מי שנוהג כלפי יריבים פוליטיים בבריונות, מתפאר בה ומסית אחרים לנהוג כך ומגיש מועמדות לחברות לליכוד הוא מטיל עליו צל". ח"כ בגין הוסיף כי "על פי הבנתי, תקנון הליכוד מאפשר למנוע אישור מועמדותו וכך יש לנהוג". מי שעוד הביעו ביקורת על המהלך, היו השר צחי הנגבי, בכיר המפלגה לשעבר דן מרידור שהתבטא בנושא בראיון ל"מעריב", ונכדו של מנהיג התנועה הרוויזיוניסטית, זאב ז'בוטינסקי, שהדגיש בראיון כי המפלגה לא מעוניינת בהצטרפותו הצל.