רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית בר רפאלי, הוא החשוד בתקרית תקיפת השוטרת שאירעה בסוף השבוע שעבר. בשעות הצהריים התקיים היום (שני) בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד דיון בערעור שהגיש רפאלי, החשוד כי היה מעורב בתקיפת שוטרת, שהגיעה לביתו במהלך השבת האחרונה, בעקבות הקמת רעש בחצר ביתו. בתום הדיון, לאחר שנקבע כי קיים חשש לשיבוש החקירה, משך רפאלי את הערעור שהגיש לבית המשפט.



כזכור, בשבת האחרונה, בשעות אחר הצהריים, הוזעקו שוטרים לבית משפחת רפאלי באזור השרון. זאת בעקבות תלונה של שכנים על מטרד רעש ועל מוזיקה רועמת שבקעה מבית המשפחה. שוטרים שהגיעו למקום זיהו כי בחצר הבית מתקיימת מסיבה פרטית כאשר רמקולים רבי עוצמה ניצבים בחצר בניגוד להוראות החוק.



"מי אתם בכלל? אין לכם סמכות"


לטענת המשטרה, כשניסתה שוטרת להיכנס לחצר הבית היא נעצרה על ידי אביה של הדוגמנית. למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים ותוך כדי ניסיון לטפל באירוע, לטענת המשטרה התבטא רפאלי בגסות: "מי אתם בכלל, אין לכם סמכות", ואף התעמת עם השוטרים כשהסתייע בחברו שבילה במקום.



אביה של רפאלי מסתבך. צילום: אינסטגרם
אביה של רפאלי מסתבך. צילום: אינסטגרם



בעקבות האירוע עוכבו אביה של דוגמנית הצמרת וחברו והובאו לתחנת משטרת כפר סבא לחקירה. בסיומה החליטו חוקרי המשטרה לשחררו בתנאים מגבילים, לרבות מעצר בית בן שלושה ימים וכן הרחקה מאותו חבר.



אתמול הגיש רפאלי ערעור לבית משפט השלום על החלטת קצין המשטרה בבקשה להקל בתנאי השחרור שלו. בית המשפט דחה את בקשתו והותיר את תנאי השחרור על כנם. היום, כאמור, התקיים דיון בבית המשפט המחוזי מרכז בהמשך לערעור שהגיש רפאלי על החלטת בית משפט השלום, בסופו משך רפאלי את הערער.