תפקוד מלא עד הרגע האחרון: אתמול (שלישי) בצהריים, שעות ספורות לפני שלקה באירוע מוחי משמעותי ואושפז בבית החולים, העלה הנשיא התשיעי שמעון פרס סרטון וידאו לחשבון הפייסבוק שלו ובו עודד את התעשייה הישראלית. "מהו מוצר כחול לבן עבורכם? עבורי זהו הסלט הישראלי, הפירות הנפלאים שלנו, התעשייה המצוינת וההייטק המתקדם. אני גאה בתעשייה הישראלית - מוצר ישראלי זה הלייק שלי!", כתב בפוסט.





לאחר היוודע דבר מצבו הרפואי הקשה והימצאותו בסכנת חיים, הגיבו גולשים רבים ואיחלו לפרס ברכות החלמה. "שמעון פרס, איש החזון, איש המעשה, איש משכמו ומעלה, אדם שנושק לכל רגע ורגע בתקומת מדינת ישראל שלנו, בהתפתחותה, בעיצובה, איש שזהותו וזהות ישראל היא שוות ערך בכל המובנים. נשיאנו האהוב - רפואה שלמה. אוהבים אותך", כתבה הגולשת סלי דביר-גרינברג.



"אני מתפללת ובוכה. אתה סבא של כל עם ישראל. תהיה חזק ותילחם. תודה רבה לך על הכל. אוהב אותך ואזכור אותך תמיד.. אין מספיק מילים לתאר איזה איש", הוסיפה הגולשת אוריאן בן זוהר.



בין התגובות, היו גם כאלה שמצויים שמתנגדים פוליטית לנשיא לשעבר. "שמעון פרס היקר, הייתי מאלו שביקרו אותך על התנהלותך בהסכמי אוסלו, לא האמנתי לך וסלדתי מהדרך שהובלת להסכמים עם הפלשתינאים", כתב הגולש גיל כהן. "רק בשנים האחרונות השכלתי להעריך ולהבין את עומק תרומתך למדינה שהינה גדולה לאין ערוך מהאיש שמכהן כיום ומוביל אותנו לחורבן חברתי, ביטחוני ומוסרי. מאחל לך בריאות רבה ושתחזור לאיתנך עם משפטיך החכמים שכולנו אוהבים. תודה,תודה על תרומתך הגדולה למדינה שבזכותה אנחנו עדיין כאן", הוסיף.