אביזרי מין, מאות אלפי שקלים במזומן, עשרות לקוחות, צעירות שסיפקו שירותי מין וגם שני גברים מראשון לציון וגבעתיים החשודים בניהול מועדון למתן שירותי מין, את כל אלה מצאו בלשי המשטרה בפשיטה על מועדון "פוסיקט" שפעל ברחוב הירקון בתל אביב. זאת בעקבות חשד כי שינה את ייעודו והפך ממועדון חשפנות שפעל ברישיון לבית בושת על כל המשתמע מכך, שסיפק שירותי מין לקהל לקוחותיו הרבים.



במחלק המוסר של היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב במשטרה התקבל באחרונה מידע לפיו המועדון הפועל במבנה "הקולוסאום" המיתולוגי שבכיכר אתרים בתל אביב, כבר לא פועל כמועדון חשפנות בלבד כי אם מספק שירותי מין. בשישי שעבר לאחר שבלשים של ימ"ר תל אביב אספו עדויות וממצאים על המועדון ולקוחותיו, ביצעו שוטרים ובלשים פשיטה על המקום. בחיפוש מצאו אביזרי מין רבים המיועדים לשימוש ולמכירה, כסף מזומן בסכומים לא מבוטלים, תכשירים לקיום יחסי מין ואביזרים נלווים שהצביעו על כך כי המועדון התמים מבחוץ הינו מועדון פוסיקט המספק בעיקר שירותי מין ללקוחותיו הרבים.



בפשיטה עיכבו החוקרים לחקירה עשרות לקוחות שהגיעו לקבל שירותי מין וכן גם צעירות שעבדו במקום והועסקו כספקיות שירותי המין עבור הלקוחות.


שני מפעילי המועדון בן 40 מראשון לציון וצעיר בן 30 מגבעתיים נעצרו להמשך חקירה. בכוונת המשטרה להגיש כנגד בעלי המועדון כתבי אישום.